Oh Pridje bah bah bah....Je hoord zoveel ellende om je heen momenteel. Ook over jonge mensen Ik heb trouwens ook een hersenbloeding gehad. Door een zuurstof tekort bij de geboorte Foutje v/d artsen had niet hoeven gebeuren
Hey hey diva... Fijn dat de ergste pijn nu weg is. Nog wel even rustig aan he?
Claudia78
Geplaatst: 05-02-10 15:49
Ja helaas ben ik er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Mijn motoriek is wat gestroord en dan met name de fijne motoriek. Dit uit zich vooral in trillen omdat er altijd spanning op mijn spieren staat. Het is meer de romp. Zoals mijn rug, schouders, armen, hoofd. Ja, je kan gaan zeuren bij mij is het beperkt tot het lichaam maar ik had ook geestelijk een klap kunnen hebben (niet dat die minder zijn) Door die hersenbloeding zijn mijn kleine hersenen beschadigd en die regelen dus de motorische zaken
__Kim__
Geplaatst: 05-02-10 15:51
Volgens mij val ik op een vrij ongemakkelijk moment binnen Diva 2 heel veel sterkte, wat een rotnieuws zeg
Toch zou ik graag met jullie meekletsen als jullie dat goed vinden. Ik ben Kim 25 jaar oud samenwonend met Mike (vriend) Floortje (stuiterbal, hond, stuiterbal) Jolly (huis tuin en keuken terrorist oftewel poeslief) en willem de goudvis. Daarnaast eigenaresse van Jarlath Jayson mijn al aardig uit de kluiten gegroeide blue roan tinkerhengst van 10 maanden (gylaine x falco gogo)
op de foto 9 maanden oud
en 7 maanden oud samen met mij
Voor meer info over ons en foto's vanaf Jar's geboorte tot nu verwijs ik jullie naar mijn profiel.
Claudia78
Geplaatst: 05-02-10 15:57
Welkom Kim...Tuurlijk mag je mee kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch
DIVA2
Geplaatst: 05-02-10 15:58
__Kim__ schreef:
Volgens mij val ik op een vrij ongemakkelijk moment binnen.
Nee hoor!!! Wees vooral welkom!
nikkielvis
Geplaatst: 05-02-10 15:59
Hallo Kim.
Gezellig hoor. Wat een kanjer zeg. Leuk dat je de (kleine) grote man vanaf de geboorte al kent..
ja ik denk dat ik wat vrijheidsdressuur met hem ga doen en gewoon heel veel knuffelen hihi hou jij daar ook van ?
Claudia78
Geplaatst: 05-02-10 16:36
Mijn dochtertje is wakker dus ik ga er ook weer vandoor....doei
nikkielvis
Geplaatst: 05-02-10 16:41
Ik ben bijna klaar met werken. Dan ga ik het weekend in.
Ga vandaag of morgen even mijn laptop ophalen anders loop ik straks erg achter
Bedankt Kim!!
Sea_horse
Geplaatst: 05-02-10 16:43
Joh Hilde! dat is wel erg onverwacht Pride knuffelen, hem kennende knuffelt i wel trug Kim, 41 ik heb al moeite om "bij" te blijven dus ik snap wel dat je het bij drie houd
Sandra1984
Geplaatst: 05-02-10 17:11
voor degene die een knuffel nodig hebben..
even snel een berichtje van mij. King en ik "beoefenen" de academische rijkunst. We zijn nog helemaal in het begin hoor, dus stelling vragen, sturen op je zit, niet het vrouwtje omver duwen als ze stelling vraagt, die dikke kont meenemen hihi. Hij doet t allemaal super goed en samen leren we steeds meer bij. Aan het einde ook nog even erop gezeten, was erg lang geleden en was best onzeker. maar heb hele lieve lesjuf, dus aan het einde reed ik weer helemaal los. Dus dat gaan we steeds meer uitbouwen. Als ik rij zijn we nog niet echt technisch bezig. Meer in rem, versnellen, vertragen, sturen (zonder overdwars door de ring te gaan en je eigen padje opgaan) Dus wanneer het vertrouwen groter is, gaan we ook technisch aan de gang met rijden. Op de grond zijn we natuurlijk al veel aan het voorbereiden, dus als we straks zover zijn met rijden, dan zal hij dat ook sneller snappen.
En nu ga ik gauw leren!!! want anders haal ik mn examen niet maandag...
_Lente_
Geplaatst: 05-02-10 17:56
Sterkte aan iedereen die dat kan gebruiken en welkom aan de nieuweling((en)? Ik let niet altijd goed op )!!
Net bij Wietje geweest, ga nu naar die andere pipoos. Tot straks
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-10 18:47
Hilde, Wat een naar bericht. Heel veel sterkte
Irene, Wel fijn dat je weet wat de buikpijn veroorzaakte. Nu maar hopen dat het NOOOOIT meer terugkomt!
Jemig Claudia, da's niet niks!
Kim Hallo! Leuk dat je erbij bent. Mooi paardje heb je!
Marlon, labtopje ophalen.... Heel belangrijk want het is weekend en dan wordt er volop geklets en dat wil je niet missen !!
Sandra: Leuk om te lezen hoe je met King aan het werk bent. Ik krijg zo ook les, en het is soms een hele puzzel en rete interessant! Bij mij gaat mijn instructrice niet zo snel op Janus, alleen als ik ergens echt niet doorheen kom. Leer er ontzettend veel van en er is een wereld voor me opengegaan. Moet je eerlijk zeggen dat toen ik janus 3jr geleden kocht ik nog nooit gehoord had van rechtrichten Je hebt trouwens een ontzettend leuke Avatar. Iedere keer als ik 'm zie dan moet ik grinniken. En leerse en sterkte met je examen!!!
Ga over een uurtje naar Janus en daarna meld ik me wel weer. Ciao!
_Patrick_
Geplaatst: 05-02-10 19:05
Pridje heel veel sterkte is niet niks Diva een bloeding is zo pijnlijk Weet er alles van, heb van zondag avond tot woensdagavond met een inwendige bloeding gelegen. Heb ook echt geluk gehad toen denk ik.
Kim welkom hier!!! Gooya rijden vanavond en weer ging er ook nog wat doen..... Tomtom ga je 's morgens of 's middags? Kunnen we misschien meeten ik ga ook altijd in Zoutelande het strand op.
hoi allemaal en welkom kim, wat een knap paard heb je, bah wat een rotberichten allemaal! dikke knuffel die het nodig heeft. ik ga even koken en eten tot later
Whis_Serada
Geplaatst: 05-02-10 19:47
Hallo Kim welkom hier.
Diva
Hier ook eindelijk thuis, net van stal en ben door en door koud. Maar die bolle staat wit gewassen op stal. Nu hopen dat ze tot zondag een beetje schoon blijft dan hebben we wedstrijd
Claudia78
Geplaatst: 05-02-10 20:58
Hey hey.... Ben ook net thuis van stal. Ik heb aan de hand gewerkt met Gurbe. Jeetje er zat geen rust in zeg. Hij leek wel een sneltrein. Nageven..stelling...dan mocht meneer overgaan in stap en proeettsss weg was ie weer. Toen kreeg ik er eindelijk rust en ontspanning in. Schrok hij van iets Maar ach, we konden 2 mnd niks doen dus voor de 1e keer weer. De bak was erg slecht, stond vol met water omdat de ondergrond nog stijf bevroren was. Nu gaan we weeeeeer vorst krijgen Morgen nog maar even trainen. Na de training Sorraya nog even gepoetst. Maar dat is ook dweilen met de kraan open met die verhaarderij. Net ffe lekker gedouched en zo nog even eten voor de buis (gtst) En daarna will mijn man Uri Geller zien