O sorry dacht dat ik dat al neer had gezet hier. Ik zal even wat kopieren van me hyves.
Update: Hier is Ruud apk goedgekeurt Een beroerte of tia kan hij niet met alle duidelijkheid zeggen Wel zagen ze ruud zijn nek hernia op de ct-scan en die is aardig achter uit aan het gaan. Met de stress vanaf 1ste kerstdag tot oudjaar zou dat het euvel van het links uitvallen en het niet lekker worden kunnen zijn. Wel moet hij morgen opnieuw bloed bij de trombosedienst prikken en stuurt de arts naar zijn cardio bericht over zijn onregelmatige hartslag. Whis heeft ook apk gehad. Enting, toen tanden gedaan, ze had onder wat haken en boven waren ze achterin scherp. Wormenkuur voor een heel jaar, uier bekeken maar is niks mis mee en kan geen kwaad 1 groot uier en 1 klein. Rasp heb ik fles hydrocortiderm voor dus, zodra het weer toelaat eerst goed wassen en drogen met betadine en dan dat een dag of vijf doen. Sebacil verkoopt ze ook weer dus nemen we volgende keer weer even bij haar hihihihi
Grit
Geplaatst: 07-01-10 00:13
Heb je hier wel neer gezet Petra, maar Ellen is twee dagen undercover in een hotel geweest
Ik heb Junia maar gePb't, want zo dichtbij elkaar maak je toch niet snel mee hier he. Wat gaan jullie ook weer hard, weer een pagina erbij haha.
Die cake ziet er verdomd lekker uit, Mirjam. Die heb ik vast wel eens op, cake met choco noem ik dat dan gewoon
Laatst bijgewerkt door snowdon op 07-01-10 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 07-01-10 00:16
Zo Petra! Er wordt goed gezorgd voor je lieffies! Stress doet veel nare dingen met je lijf hoor, en daarbij een nekhernia.... pfoe! Is Ruud wel in de gelegenheid om even wat rust te nemen? Of zit piekeren ook in zijn aard? Nogmaals, hopelijk was het een eenmalig iets! Niamh moet zaterdag naar de tandarts, ikke ook binnenkort..... al mijn verstandskiezen moeten operatief verwijderd worden Ik schijt zeven kleuren stront!
ellieellende
Geplaatst: 07-01-10 00:17
Grit schreef:
Heb je hier wel neer gezet Petra, maar Ellen is twee dagen undercover in een hotel geweest