Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Namelijk een Tempur matras.
Dan maar ff wat duurder... hebben wij ook... 

vervelend dat je kinderen het ook hebben gelukkig weet je zelf hoe je er mee om moet gaan ik kom het zo vaak tegen dat ouders het nog nooit gehad hebben en dan nemen ze het maar met een korreltje zout.
die heet Gabrielle en noemen we geregeld Gaap.

Mijn jongste werd bijna 4 en moest voor de laatste keer naar het consultatiebureau.... Daar werden gelijk zijn ogen getest... Maar hij maakte er een potje van en noemde poes een kerstboom... Was ook rond de tijd van kerst, dus ik dacht of hij is lomp of hij neemt me in de maling.... In ieder geval... De arts vertrouwde het niet en ik moest in januari nog maar eens terug komen... Dus in januari weer terug en weer opnieuw die plaatjes bekijken.... Hij maakte er weer van alles van wat niet goed was... Dus ik boos! Kneep in zijn arm en zei : Nu klaar met je geo*weho*r en lezen wat er staat!
.... Maar het kwam er niet uit... Dus verwijzing gehad naar oogarts..... en daar bleek dat hij +4,75 had... ik voelde me zoooooooo slecht
Ze vond zijn kleurtje erg appart....

zegt buienradar....
en ze vond z'n bovenlijn mooi, stevige nek en billen.

Heb je geen oordoppen Berdien? Of hou je ook niet van die flitsen?
Zoiets overkomt bijna iedereen wel een keer geloof ik