Ik was vroeger al altijd aan het vlechten met poppen barbies en barbiepaarden en ging al snel over op echte paarden matjes maken vind k ook leuk zal k ook s foto van maken
Hier trouwens nog 1 van Nora's eerste 'geslaagde' hengstenvlecht
Mooi! Mij gaat het ook al steeds beter af Wil wel een keer langs komen hoor Ellie! Nu even wat minder trouwens, kom net uit het ziekenhuis. Ik naar het ziekenhuis?! Ja gek he.... Ik had vanochtend iets in me oog gekregen en dat bleef maar irriteren en dik worden. Dus uiteindelijk toch geweest. En ik heb een beschadiging aan me oog. Moet een ooglapje op
Ik ga slapen, moet morgen weer terug voor controle! Truste!
ellieellende
Geplaatst: 07-05-09 23:50
Leuk Joyce! Je bent van harte welkom! Minder leuk; naar het ziekenhuis....idd gek! Maar niet voor niets blijkt nu! (piet piraat schip ahoy )
Grit
Geplaatst: 07-05-09 23:50
Ellen; ff kijken, zaterdag werken, 'savonds een feest, zondag lunch bij schoonouders. Yep, ik kan zondagmiddag....... na de wedstrijd Weet trouwens niet of ik het ook netjes kan bij een merrievlecht. Bij Vince maak ik er vaak snel een bij het rijden, maar ziet er dan niet zo goed uit.
Nora staat er ook netjes op
Prada dus lekker druk. Maar met ooglapje, ochgarem Moet dit nog lang?
Nou hoe gezellig het hier ook is zo op de vroege vrijdagochtend.... ik ga mijn mandje opzoeken! t weekend misschien een leuke tip voor de mensen die nog geen plannen hebben; hoefslag horse expo, nieuw paardenevenement in de Brabanthallen in den bosch! Ik ga zaterdagochtend ff snel blieken