Juli 2009

Stuk beter toch!?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SuperRoos schreef:Zijn er meer mensen die gluco balance geven hier? Van phytonics..
Fiek was weer wat af gevallen ondanks dat ik niks kan doen met hem door de operatie.. Lijkt dus wel iets in werking te zetten..
Meetlint gaf 535 kilo aan, paar weken terug zat hij nog op 560 dus dat is mooi..
jolin schreef:Mijn paard slaat door naar de andere kant, ze word nog steeds magerder. Heeft er iemand een idee? Ze is nu van de magnesium af gaat 5uur de wei op, dan een paddock op met graszaad hooi en krijgt 2x daags 2bekers flexibel move. Mijn idee is om dat flex wat op te hogen.
Superroos; Heel veel beterschap en sterkte de komende weken!
jolin schreef:Mijn paard slaat door naar de andere kant, ze word nog steeds magerder. Heeft er iemand een idee? Ze is nu van de magnesium af gaat 5uur de wei op, dan een paddock op met graszaad hooi en krijgt 2x daags 2bekers flexibel move. Mijn idee is om dat flex wat op te hogen.
karuna schreef:Connor was te dun maar nu zijn lever weer helemaal optimaal werkt heb ik vor het eerst in 8 jaar een (te) dikke tinker. We konden er ook induwen wat we wilden maar aankomen was er niet bij.
jolin schreef:karuna schreef:Connor was te dun maar nu zijn lever weer helemaal optimaal werkt heb ik vor het eerst in 8 jaar een (te) dikke tinker. We konden er ook induwen wat we wilden maar aankomen was er niet bij.
Wat heb jij eraan gedaan?
Alle anderen ook, bedankt voor de adviezen! Ik laat toch ook maar even een DA komen, voor alle zekerheid. Ik denk zelf dat het ook aan de hooikwaliteit ligt. Al heeft ze wel voldoende tot haar beschikking, haar lijf kan er niet zoveel mee.