Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caira schreef:Ik kan me toch niet voorstellen dat ITS Bandit is afgekeurd op het rastype. Van Celtic Mist en Bing kan ik me dat wel voorstellen. Het zijn mooie hengsten maar ik denk idd niet het paarden zijn die binnen het Irish Cob ras vallen.
stalnijmegen schreef:nu nog wat hengstenhouders die elkaar daglicht gunnen en we zijn echt net de "tros"zoals esmee super bedacht heeft!!!!
snowdon schreef:Bing is niet lichter als zijn halfbroer Kythof en paps Mr Yenkins op die leeftijd toch?
Kythof, hier dacht ik 4jr:
http://www.irishcobsociety.net/Photos/07/0710269.jpg
ragna schreef:Mag ik eens iets op merken. Ik denk dat men nu strenger begint te keuren omdat er teveel hengsten zijn voor de huidige populatie aan merries. Maar wat ik dan ook zou doen is niet alleen strenger keuren. Ook eens gaan kijken wat de hengsten vererven. Want en hengst die niets vererft wat voor waarde heeft die binnen een stamboek?
En de hoeveelheid is niet belangrijk!!!
Iedereen kent dat zinnetje wel het is niet de kwantiteit dat telt maar de kwaliteit!!