Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nuage schreef:Zie nu trouwens dat de adressen van de veeartsen overeenkomen!
Teuntje111 schreef:Dit betreft mijn oude overbuurman, Kees TimmermansOuder mannetje, van dik in de 70
Nuage schreef:Nou ik heb aardig wat dozen uitgegraven en het gevonden!
Maar wat schetst mijn verbazing... een hele andere naam op het importpapier dan Mollema mij vertelde.
En ook een andere datum, wat helemaal vreemd is eigenlijk...
Afzender is Walter Smith, The Stables, Desford Lane, Ratby, Leicester
Keuring is gedaan door D.E.Smith
Datum is bijna niet te vinden maar er staat "Cleared 16/03/2001"
WenK schreef:Lisje is gekeurd door M. R. Botes, op 17 september 2001. Zij is door Chris Booth, The Stables, Brunts Lane, Nottingham, NG13 verstuurd.
Shayla schreef:Volgens de papieren komt ze bij Chris Booth , The Stables, Bruntslane , NG 13 , Nottingham vandaan.
Nuage schreef:Leon ik bedoelde ook Ellis.
Tanja er is al meerdere keren getemd over dit topic en het feit dat dit juist super loopt. Ik heb dit topic zelf gestart en vind alle toegevoegde informatie geweldig en totaal niet offtopic. Voor zover ik wist was het modteam aan het overleggen waar dit topic nu heenging.
Anders maak ik wel een nieuw topic aan want dit is gewoon niet leuk meer. We hebben een goed informatief topic en krijgen heel de tijd waarschuwingen omdat we ons niet aan de regels houden van het forum waar ik oorspronkelijk het topic niet heb geplaatst... sorry maar ik vind het vreemd
Nuage schreef:Dat is toch bizar eigenlijk dat we niet wisten dat Shayla en Lisje gewoon van dezelfde fokker en transport komen!!
WenK of Shayla hebben jullie je videoband nog?