Hier de foto's van ons nieuwe huis. Het is een boerderij met 11 (!!) kamers, 3 badkamers en 2 keukens. Er zitten enorme schuren bij die gebruikt zullen worden voor paardenstallen, grote stallen voor opfok en hooi/stro opslag enzo. Ik krijg een binnenbak van 20x15 zodat ik ook met rotweer lekker kan rijden en we hebben 3 hectare land.
De boerderij Een deel van de schuren Deel van het land Toekomstige binnenbak Hier komen de paardenstallen, wasplaats(en) en zadelkamer. We zijn het aan het opknappen. Laat het beton maar komen! De vrachtwagens Het beton ligt erin
Het was een varkensboerderij, dus overal zitten goten van minimaal 2 meter diep. Al het ijzer moest eruit worden gesloopt. Er gaan zeker nog meer paarden komen! Volgend jaar laten we Melby en Gryffindor dekken omdat die dan klaar zijn met de sport en de paarden die ik krijg te rijden kunnen er komen te staan.
Ik zoek een leuk Tinkerplaatje voor op de voorkant van de CD, maar kan niks vinden.. Ja, heb wel een leuke.. Maar dr staat copyright op.. Dan ben ik gelijk weer zo'n jatterd.. Of ik laat t dr op staan natuurlijk..