gefeliciteerd met je veulentje, ze is prachtig. las dat ze een liesbreukje heeft en dat je graag wat meer erover wil weten dus ga even internet afsurven voor je. hier alvast een linkje met wat info. http://www.dapmoergestel.nl/artikelen/i ... rinair.pdf
Je hebt best wel veel kans dat die breuk vanzelf dichtgroeid!! Heb het vaker gezien, en bij de meeste veulens zag je binnen een paar maanden niets meer van.
Oooh Mariska wat geweldig je droom dacht ik niet? Ze is gewoonweg prachtig ik ben zo blij voor je. Die liesbreuk kan je helaas niet meer doen als in de gate houden en bij t minste de da bellen. Ik ken ook een veulentje bij vie t zelf helemaal dichtgroeide laten we hopen bij haar ook. En als naam? Ik had voor Sweety's veulen in geval van merrie de naam Hailey
wat is ze mooi, maar waar zijn die kleine vlekjes nou (dacht dat het valk met kleine vlekjes zou worden) dat met die liesbreuk komt vast helemaal goed! suc6 met het verzinnen voor een naam, en nog een keer, ze is echt prachtig!
pfff ging eigenlijk zeggen; some girls have all the luck maar dat vind ik dan toch niet écht juist om te zeggen. Ik duim voor de liesbreuk
maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met je wensenkind! naam met H, vind ik zelf ook erg lastig, moet er ook nog zoeken naar komend jaar toe kan helaas niets bedenken...
He wat akelig van de liesbreuk en de draadwondjes. Hopelijk is de liesbreuk goed te behandelen. Kenyi had dat ook, maar bij merrie's schijnt dat anders te zijn als bij hengsten geloof ik? Ze is wel prachtig hoor, Mariska
van harte gefeliciteerd met dit knappe naamloze meisje en ik hoop ook dat de breuk vanzelf geneest en dat ze niet moet worden geopereerd. enne laat maar komen die foto's kunnen we echt van genieten
WAUW een valkkleurige en ook nog een merrie MAZZELAAR!! (is maar 12,5% kans of zo toch?!)
Ook nog een leuke bles en erg schattige donkere punten aan der oor en een donkere voorpluk en helft v manen In der staart ook nog donker plukje of die helemaal wit?
Ik duim voor je dat liesbreuk (heet dat niet navelbreuk?) meevalt!!
GEFELICITEERD en heel veel plezier ermee
Laatst bijgewerkt door grid op 04-07-08 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt