Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is ook de reden waarom ik jouw foto kon plaatsen, omdat jij de link al had gegeven. 

, jammer genoeg dat ik cheyenne II all heb verkocht, maar ze staat nog bij ons gestallt. En ik heb met de eigenaar afgesproken, dat ik haar eerste veulen mag kopen. Toen ik Cheyenne heb laten keuren bij de ECHA om de papieren voor Barockpinto te krijgen, hebben ze me gezegd dat ik met dit veulen onder de top van de fokkers van de Barockpinto zit, en dat somige fokkers eerst na vele generaties fokken zo een mooi veulen hebben. Helaas was Cheyenne toen ll verkocht, ik vind het heel jammer, ze is ook nog zo braf. Maarja, de mensen van de ECHA hebben gezegd, ik zou nog een keer met de zelvende hengst fokken, dus dat heb ik gedaan. Mijn droom is verde te fokken, inmiddels zijn hier veel op bokt en ook in duitsland wat graag zo een bonte fries willen hebben
) zo dik en langzaam als een tinker. Kijk onder de foto. Molly is de eerste en achter ze komen "normaale tinker" , dit was na 4 uuren rijden op de meinweg in Herkenbosch. Molly was fit, en toen all drachtig, en de echte tinker heel moe.

crazymolly schreef:Hallo,
Ze is bont zoals een Tinker, heeft ook veel maanen en staart, maar ze is niet zo ploemp (?? hoe zeg je dat, ben duits) zo dik en langzaam als een tinker. Kijk onder de foto. Molly is de eerste en achter ze komen "normaale tinker" , dit was na 4 uuren rijden op de meinweg in Herkenbosch. Molly was fit, en toen all drachtig, en de echte tinker heel moe.

crazymolly schreef:dat ziet er zeker na fries uit. Heel mooie merrie. Weet je niet wie de vader en de moeder is?