zo, heb lang niets van me laten horen. ik weet ook eerlijk gezegd niet zo goed waar ik moet beginnen. tgaat niet heel lekker met iedereen om mij heen lijkt wel. iedereen lijkt ineens in de problemen te zitten en me nodig te hebben. en dat terwijl ik daar helemaal niet goed in ben! klinkt lekker stom, maar is wel zo!
daarnaast gaat t met mij zelf ook niet echt lekker meer. voor de zekerheiod in t kort: tenen zijn ontstoken, wildvleesgroei, hebben ze nu aangestipt, is zwart. reageert niet zoals het moet. krijg blaren met pus er onder. erg vaag allemaal. doet erg veel pijn. niemand weet hoe het komt, maar al helemaal niemand weet hoe ik er af kom. door die pijn in de tenen (beide grote tenen op dezelfde plek???) zijn mijn voeten ook weer naar binnen gestaan. logischte verklarimg= pijn=prikkel=spanning in de spieren=dystonie...
maar daardoor gaat het revalideren ook al 3 weken niet goed nu, en is het weer achteruit gegaan. ze hebben afgelopen donderdag overleg gehad en zeggen dat ik daar waarschijnlijk niet op mijn plek zit. waar ik dat wel zou zitten wisten ze ook niet. maandag komt mijn revalidatiearts even langs. dat mens is gek. ze is afgelopen donderdag geopereerd. zou 3 weken minimaal uit de running zijn, maar komt nu speciaal voor mij even langs om naar mijn tenen te kijken en haar oordeel te geven. zij is hoofdbehandelaar van mij, en ze hadden haar gebeld met de mededeling dat zij t niet meer zagen zitten mij langer opgenomen te laten zijn als ik toch niet vooruit ging. maar daar hoor ik dus maandag meer over.
als ik idd daar niet verder wordt behandeld gaan ze op papier zetten zwart op wit dat ik uitbehandeld ben. dat betekend dat ik de rest van mijn leven toch in die k*trolstoel moet zitten. beetje naar vericht als ze een paar weken terug nog zeiden dat ik weer zou kunnen gaan traplopen en tussen sinterklaas en kerst weer lopend met ontslag zou kunnen.
ik hoop dat maandag de revalidatiearts toch wat positiever is. ik heb zelf zoiets van: ik heb toch laten zien dat ik het kan? die tegenslagen tussendoor kan ik ook niets aan doen...
demn ik baal en kan niet wachten tot maandag. gewoon omdat ik wil weten waar ik aan toe ben...