Als het past wordt het een continentel x full boom, roundskirt 16 " breeeeeeed zadel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Tot die tijd probeer ik niet teveel blij te zijn. Maar zo zag ie er nieuw uit 2 jaar geleden.
Uiteindelijk 1 die ik helemaal niet op het oog had. Het is een tweedehands Pagony Diamant 18 inch geworden. Ik heb van een tweedehands ruitersportzaakje hier in de buurt 7 zadels meegekregen om te passen en deze zat eigenlijk het beste (en was meteen de duurste
). Zowel voor Eltin als voor mijzelf. Ik heb 'm net in de wax gezet en nu ziet ie er een stuk beter uit. Dus helaas nog geen Stocksadle of Wintec of een ander zadel, maar ik heb nu tenminste de tijd om te bekijken wat ik het allerliefste zou willen en daar dan ook voor sparen, want het is allemaal niet gratis

want ik heb een australian stock saddle maar ik wil ernaast ook nog een vzh zadel bij. alleen ik moet eerst even op mijn verjaardag wachten voordat ik er een kan aanschaffen. Ik weet niet zo goed wat voor een zadel ik moet nemen voor mijn tinker en voor mij:P want ze is dus nog wel in de groei zeg maar... dus dan moet je toch wel elke keer een nieuw zadel?
Uiteindelijk 1 die ik helemaal niet op het oog had. Het is een tweedehands Pagony Diamant 18 inch geworden. 
Zit nu nog in de testfase
natje93 schreef:zijn er ook mensen die een dresuur zadel op hun tinker hebben ??

natje93 schreef:zijn er ook mensen die een dresuur zadel op hun tinker hebben ??