[TI] Omgang met hengsten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: Omgang met hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:51

O even duidelijk stellen: Jij roept zodra een hengst 1x brult, castreren. In elk topic noem je de negatieve kanten, geen positief woord komt er uit je mond. En wij zijn degene met een bord voor ons kop?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:55

Ik wil van jou eigenlijk wel horen wanneer jij denkt mij met slof en martingaal te hebben zien rijden...als we al zo beginnen en op de man gaan spelen, doe het dan meteen goed.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:57

Oke, mensen, nu even stoppen want zo gaat er hier een slotje op komen.
Die opmerking van Caira was overbodig, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat je zegt dat wij een bord voor onze kop hebben Verward

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:00

Meiden, hou nou eens op.
Iedereen heeft zijn ervaring en zijn mening.
Wat dat betreft lijken jullie meer op zure merries dan op normaal denkende vrouwtjes.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:01

Ik ben toendertijd bij jou op stal geweest, samen met een andere bokker. Deze heeft mij op jou gewezen. Dat maakt verder ook niet uit. Voel je je aangevallen? Vervelend he als mensen conclusies trekken die niet kloppen.....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:02

Ariebren schreef:
Meiden, hou nou eens op.
Iedereen heeft zijn ervaring en zijn mening.
Wat dat betreft lijken jullie meer op zure merries dan op normaal denkende vrouwtjes.

Afgod Afgod

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:02

Jullie zien alleen de manier van houden zouals jullie dat doen. Op het land, merrie erbij, desnoods een ruin.....die mogelijkheid hebben maar heel weinig hengsten. Er is ook geen ruimte in Nederland om iedere hengst zo te huisvesten. Dus de hengsten die - noodgedwongen - in die box van 3x3 moeten doorbrengen, daar zijn er helaas nog veel te veel van. Ook hengsten die niet mogen dekken, daar zijn er nog veel te veel van. En dat wordt voor het gemak in zoveel hengstentopics (en ook in deze) even vergeten.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:04

Caira schreef:
Ik ben toendertijd bij jou op stal geweest, samen met een andere bokker. Deze heeft mij op jou gewezen. Dat maakt verder ook niet uit. Voel je je aangevallen? Vervelend he als mensen conclusies trekken die niet kloppen.....

Welke conclusies trek ik die niet kloppen? Dat jij en je omgeving Hengsten hebben die goed te hanteren zijn vlakt niet uit dat er de nodige hengsten zijn die niet te hanteren zijn...

Echter begin ik aan je kennis van harnachement te twijfelen als je een slof met martingaal niet van split reins of een thiedeman kunt onderscheiden...want daar zal ik wel mee gereden hebben. Tegenwoordig rijdt ik met loopt reins en slobber straps....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:05

Ik heb jullie nou twee keer gewaarschuwd. Dat moet meer dan voldoende zijn, dus nou komt hier toch echt een slotje op ter overleg voor eventuele verdere consequenties.