Ja.. Als het nou om de hoek was.. Maar het is denk ik ruim 2 uur met de trailer.. En om dan een trailer te huren terwijl ik er 3 weken later op vakantie ga vind ik nogal prijzig worden..
Jammer, maar zeer begrijpelijk Sita! Ik begin ook te twijfelen ivm de afstand... Is verder dan ik dacht Moet ik een keer uitproberen in een weekend vantevoren.
Tijdje niet online geweest, Maar 29 April komt goed uit! Gewoon doorzetten Leon, Heb je een trailer tot je beschikking ofzo? Zou wel gezellig zijn al zou je komen
Geen trailer, geen auto, geen chauffeur met E-rijbewijs, geen vrachtwagentje, wel chauffeur voor vrachtwagentje eventueel Dus vandaar dat ik rijdend wilde gaan
Jammer, maar zeer begrijpelijk Sita! Ik begin ook te twijfelen ivm de afstand... Is verder dan ik dacht Moet ik een keer uitproberen in een weekend vantevoren.
Hmm.. Ja soms kan je je nogal verkijken op de afstand he! Nou hopelijk kan het voor jou wel doorgaan!
Bij ons valt het gelukkig wel mee. En wij gaan met de trailer van mijn vriendin want die hebben een 2paards. Vervelend Snowdon... Hopelijk kun je nog iets regelen.
Wij kunnen ook zondag de 29ste, ik weet nog niet precies of het met 1 of 2 tinkies is. Graag zou ik wel weten, hoe laat vertrek, waar vertrekken/verzamelen en hoe lang de rit wordt. Uit veel reacties lees ik dat er over een rit van 2 uur wordt gesproken, dan moet je in de Drunense duinen niet de zandvlakte blijven rijden, dan leggen heel wat tinkers het af. De men/deels ruiterroute is vlakker en minder zwaar. Maar misschien iets korter qua duur? in een rustig program, waarbij de wilde rijders daarna nog kunnen sprinten op de zandvlakte?
Het zijn maar ideeen. Ik hoor graag wat het wordt.
ik weet nog steeds niet zeker of ik kan.. Probeer er wel bij te zijn!! En als ik kom, probeer ik ook met een vrachtwagentje te komen, zodat Snowdon ook mee kan..
Ik hoop eigenlijk wel dat het een beetje een rustige rit wordt want anders mag ik niet van m'n ma omdat Patty geen conditie heeft. (Die ben ik aan het opbouwen in deze maandjes) En het is daar natuurlijk ook wel zwaar én ik wil ook wel een beetje van de natuur genieten. Twee uur met stop lijkt me meer dan genoeg toch? Ik vind de omgeving wel super daar.
de lengte maakt mij iig niet uit, de snelheid ook niet. Bonita loopt makkelijk een rit van 4 uur in draf. Dus 2 uur stappen kan ze ook wel makkelijk aan
Hmm 2uur is toch goed? Stop kan Prada echt nog niet.. Dan word ze helemaal gek, Dus gewoon 2/2.5 uur rijden en dan gewoon klaar? Want Prada kan echt nogniet stil blijven staan in zo'n cafeetje en waar hebben ze nou zoveel plek, Want volgends het lijste gaan er al meer dan 25 mee, Wat dachten jullie van 11 uur vertrekken?
JAAAAAAAAAAAAh 29 april is goed! Mijn vrachtwagentje is weer door de APK dus ik kan weer een jaar zorgeloos toeren! Dus Annelot + Ryon ook op het lijstje Enne de lengte van de rit maakt voor Ryon niets uit, die wil meestal NOG een rondje doen, net als na de record rit
Ik hoop dat ik mee kan. Degene met de Haflinger rijdt waarschijnlijk niet mee maar kan me misschien wel brengen, ze komt namelijk de 28e terug van vakantie.
Ja hoor. Maar als het dus een rit zou worden met veel draf en stap dan niet zeg maar. Ze is eigenlijk nog nooit echt op een buitenrit geweest, ja wel langs de weg enzo maar niet echt in het bos enzo... Dat hebben wij bijna niet hier... Dus ze zal het vast wel leuk vinden.