[TI] Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:52

yarka schreef:
wellicht kan ik ergens een stalletje voor Baggio regelen dan voor je?? Ik woon er vlak in de buurt...

Ga het in mijn achterhoofd houden, dank je!

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:27

Ik doe met Maxum mee op 19 mei. We doen aan alle drie de onderdelen mee. Wie doen er nog meer op 19 mei mee?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:26

ik doe ook op de 19de meej. ook alle 3.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:17

Ik heb me net ook ingeschreven voor dressuur en behendigheid op zaterdag. Spannend, onze eerste wedstrijd sinds de keuring in 2004.....
Inmiddels wel een startkaart bij KNHS aangevraagd dus het is een mooie oefening in Wehl om de ergste zenuwen eruit te krijgen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 11:34

mauvestraat schreef:
Ik heb me net ook ingeschreven voor dressuur en behendigheid op zaterdag. Spannend, onze eerste wedstrijd sinds de keuring in 2004.....
Inmiddels wel een startkaart bij KNHS aangevraagd dus het is een mooie oefening in Wehl om de ergste zenuwen eruit te krijgen.

Hé leuk en dan kom je natuurlijk straks ook je uitslagen wel melden in het tinkers in de sport topic tóch?! viewtopic.php?f=98&t=540335&hilit=

Heb vorig jr de tinkerwedstrijd in Made ook gebruikt als voorbereiding Ja eigenlijk zou ik toen met Say ook eerst al in Wehl gereden hebben, maar toen kreeg ik uiteindelijk geen trailer geregeld Scheve mond nu heb ik een eigen trailer Haha!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:02

Weet iemand welke proef er in de B gereden gaat worden?
Ik wist trouwens niet dat er de mogelijkheid was om op een bepaalde dag in te schrijven. Ik weet dus niet of ik op zaterdag, of op zondag moet.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 14:56

yarka schreef:
Weet iemand welke proef er in de B gereden gaat worden?
Ik wist trouwens niet dat er de mogelijkheid was om op een bepaalde dag in te schrijven. Ik weet dus niet of ik op zaterdag, of op zondag moet.

Als je het mailtje met starttijden krijgt krijg je ook door welke proef Knipoog

Je kon opgeven voor za of zo Ja misschien kun je even met ze mailen om te vragen op welke dag je staat/ wilt Knipoog

Ik hoop dat er niet al té veel tijd zit tussen dressuur en springen of het moet mooi weer zijn Cool dan maakt het allemaal niet uit dan wandel ik wel met Say rond net als in Made Haha!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:37

Heb inmiddels gemaild, maar nog geen reactie gehad.

Als er genoeg tijd tussen zit zet je d'r toch nog weer even op de trailer?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:37

wij zijn er op zondag welke dagen zijn jullie er.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:39

Ik ben er zo wie zo met de stand beide dagen, maar ga dus tevens zelf ook rijden. Druk, druk, druk dus!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:26

Ik kom waarschijnlijk de zaterdag kijken en de zondag rij ik zelf, dressuur (B) en behendigheid.

Word weer een gelegenheid voor een meeting denk ik.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 17:58

Wij zijn er zondag *LOL*

Yarka idd kan wel een tijdje op de trailer, maar wil haar er niet te lang op laten staan heen en terugreis is ook al een uur ongeveer en ze gaat nu weer goed de trailer op en dat hoop ik zo te houden Knipoog

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:15

Ik kom ook op zondag, doe mee met B dressuur en met springen. Ik hoop juist dat er lekker lang tussen zit, want hij heeft nog geen geweldige conditie en dan kan ie lekker rustig weer een beetje opladen. Hij had overigens nog nooit echt gesprongen, dus we hebben vandaag maar even een prive-springlesje genomen, om eens te zien wat we er van bakte. De eigenaresse van Brian kwam foto's maken, super leuk!

*Kleine impressie*

Even losrijden:
Afbeelding
Afbeelding

De eerste keer weigerde Brian Bloos
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AJRVLUY3

Toen snapte hij dat ie tussen de staanders door moest, maar springen was t nog niet Knipoog
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DWWHE6AC

Toen een échte sprong, maar de balk bleef nog niet liggen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PZEVQLAU

En uiteindelijk een échte sprong van bijna 50 cm Lachen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SEAGT6DT

Was de eerste keer dat ie sprong (eerder alleen een keer over een cavaletti), wat een braverd he?
Laatst bijgewerkt door Berdien op 23-04-07 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in links :)

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:33

ik ben er ook beide dagen ga alleen niet zelf rijden maarja..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:46

wij komen nog steeds voor de zondag Ja
hoop alleen de boel te vinden, ben geen held op de weg met routes Clown

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:34

Ik ben er waarschijnlijk zaterdag Cheese! Zondag niet. Moet ik hier vlakbij een wedstrijd fotograferen.

Koen_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:47

yarka schreef:
Ik ben er zo wie zo met de stand beide dagen, maar ga dus tevens zelf ook rijden. Druk, druk, druk dus!

Kom ik je wel aanmoedigen , en in Wehl doen we altijd rustig aan , dus maak je niet druk.

Je kent me vast nog wel Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:12

Het is niet de bedoeling hier foto's van je training neer te zetten. Die kunnen of in links (als je ze persee hier wilt laten zien) of gewoon in een HAW topic Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 23:55

Cool Tiko leuk tinkertje *LOL* en als ik je zo zie losrijden kan ik het al schudden in de B Bloos
Met Say spring ik ook maar heel af en toe Knipoog en vaak is de eerste hindernis een bijna weigering maar dan op laatste moment toch erover wat dan niet altijd even soepel gaat Bloos maar daarna is het meestal wel oké alleen een heel parcourtje hebben we ook nog nooit gedaan dus ben benieuwd Nagelbijten / Gniffelen

Hé bonte jammer dat je er zondag niet bent Scheve mond maarja je kunt maar op 1 plek tegelijk zijn Knipoog

Lowara --> wat ik me van de vorige keer herinner was het vrij makkelijk vanaf de snelweg en op het laatst stonden er ook nog bordjes geloof ik. Wij zijn in ieder geval in 1 keer goed gegaan Ja
Hier het adres:
Manege 't Meerenbroek
Kelderweg 5
7031 EG Wehl

Kun je vast de route opzoeken en uit je hoofd leren Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 00:06

Haha! perfect! heb ik ieder geval iemand mee die waarschijnlijk de TOMTOM mee kan nemen, maar dat ding doet het niet altijd Clown

eens even kijken hoever het eigenlijk rijden is, heb daar nooit bij stilgestaan!

edit: ooh oohhhh Nagelbijten / Gniffelen
ik dacht dat het een uurtje rijden met de trailer zou zijn maar ehm.. dit kwam bij de ANWB eruit rollen

De snelste route van Losser naar Wehl (Doetinchem) over 127,7 km in ongeveer 1 uur en 24 minuten.
damn... dat is gewoon half Nederland door en ongeveer 2.5 uur heen en 2.5 uur terug rijden! mmmm mams zal hier niet blij mee zijn.. sterker nog.. die gaat helemaaaal niet blij zijn Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:34

bassie schreef:
yarka schreef:

Kom ik je wel aanmoedigen , en in Wehl doen we altijd rustig aan , dus maak je niet druk.

Je kent me vast nog wel Knipoog

Hoi Bassie, Ik heb inderdaad wel enig idee wie je bent... Zie ter plekke wel of ik het goed heb, kan haast niet missen Cool Toch fijn dat je me komt aanmoedigen Knipoog altijd prettig. Zal me ook aanpassen aan de wehlse gebruiken... kallem an! Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 09:00

Haha! Yarka idd maak je niet druk is allemaal voor de lol *LOL*

Lowara schreef:
ik dacht dat het een uurtje rijden met de trailer zou zijn maar ehm.. dit kwam bij de ANWB eruit rollen
De snelste route van Losser naar Wehl (Doetinchem) over 127,7 km in ongeveer 1 uur en 24 minuten.
damn... dat is gewoon half Nederland door en ongeveer 2.5 uur heen en 2.5 uur terug rijden! mmmm mams zal hier niet blij mee zijn.. sterker nog.. die gaat helemaaaal niet blij zijn Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig

Clown Nu weet ik waarom je regelmatig verkeerd rijdt ik heb bij de ANWB al 2x een verkeerde route gekregen Nagelbijten / Gniffelen vergeten ze gewoon 1 weg waar ik nog af moet draaien Rolleyes
Gelukkig had ik ook nog op de kaart gekeken en wist ik waar het in de buurt lag en ongeveer waar ik af moest enzo en toen ging het zo van "hé volgens mij moeten we hier af hoor" terwijl ANWB dat dus niet aangaf, maar de weg erna links was wel weer dezelfde weg als bij ANWB Verward

Kijk eens op www.routenet.nl daar kun je zelfs aangeven of je met aanhanger rijdt en die tijden kloppen echt goed *LOL* deze zegt Losser -Wehl Kelderweg 5 optimale route met aanhanger 77,6 km en 1.32 u Knipoog dan sturen ze je wel over de N18 --> heb wel geen adres van jou in Losser dus helemaal precies is het nog niet maar ik vind deze planner stuk fijner Ja

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:00

grid schreef:
Cool Tiko leuk tinkertje *LOL* en als ik je zo zie losrijden kan ik het al schudden in de B Bloos

Haha, écht niet hoor Knipoog Hij is nog heel groen, wel lekker makkelijk in de mond, maar nog ontzettend scheef en elke hoek keurig doorkomen is nog een uitdaging. Een proefje is dus helemaal een ambitieus plan, maar we gaan ons best doen Haha!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:31

Tiko schreef:
grid schreef:

Haha, écht niet hoor Knipoog Hij is nog heel groen, wel lekker makkelijk in de mond, maar nog ontzettend scheef en elke hoek keurig doorkomen is nog een uitdaging. Een proefje is dus helemaal een ambitieus plan, maar we gaan ons best doen Haha!

HAHA, ik dacht al hetzelfde als Grid....
Denk dat ik toch nog maar even hard ga oefenen haha.
We hadden zondag onze eerste onderlinge, ging wel goed. Niet echt veel punten (167) maar hij heeft zich gedragen en we hadden een leuke dag, vind ik toch nog steeds het belangrijkst.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:34

grid schreef:
Haha! Yarka idd maak je niet druk is allemaal voor de lol *LOL*

Lowara schreef:

Clown Nu weet ik waarom je regelmatig verkeerd rijdt ik heb bij de ANWB al 2x een verkeerde route gekregen Nagelbijten / Gniffelen vergeten ze gewoon 1 weg waar ik nog af moet draaien Rolleyes
Gelukkig had ik ook nog op de kaart gekeken en wist ik waar het in de buurt lag en ongeveer waar ik af moest enzo en toen ging het zo van "hé volgens mij moeten we hier af hoor" terwijl ANWB dat dus niet aangaf, maar de weg erna links was wel weer dezelfde weg als bij ANWB Verward

Kijk eens op http://www.routenet.nl daar kun je zelfs aangeven of je met aanhanger rijdt en die tijden kloppen echt goed *LOL* deze zegt Losser -Wehl Kelderweg 5 optimale route met aanhanger 77,6 km en 1.32 u Knipoog dan sturen ze je wel over de N18 --> heb wel geen adres van jou in Losser dus helemaal precies is het nog niet maar ik vind deze planner stuk fijner Ja

!!! flikkers van de ANWB, ze sturen me gewoon op een toeristische route! Koe
Kijk, dit is een afstand waar ik al heel wat beter wat mee kan, 77 kilometer of 127 kilometer is toch een groot verschil. waarom sturen ze mij dan ineens 50 kilometer om? puur om die snelste tijd te halen?
en ik woon direct op de grens van Losser, dus misschien 5 kilometer erbij,maar goed, scheelt alsnog 45 kilomeer met de ANWB Clown