yarka schreef:wellicht kan ik ergens een stalletje voor Baggio regelen dan voor je?? Ik woon er vlak in de buurt...
Ga het in mijn achterhoofd houden, dank je!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yarka schreef:wellicht kan ik ergens een stalletje voor Baggio regelen dan voor je?? Ik woon er vlak in de buurt...
mauvestraat schreef:Ik heb me net ook ingeschreven voor dressuur en behendigheid op zaterdag. Spannend, onze eerste wedstrijd sinds de keuring in 2004.....
Inmiddels wel een startkaart bij KNHS aangevraagd dus het is een mooie oefening in Wehl om de ergste zenuwen eruit te krijgen.
yarka schreef:Weet iemand welke proef er in de B gereden gaat worden?
Ik wist trouwens niet dat er de mogelijkheid was om op een bepaalde dag in te schrijven. Ik weet dus niet of ik op zaterdag, of op zondag moet.
yarka schreef:Ik ben er zo wie zo met de stand beide dagen, maar ga dus tevens zelf ook rijden. Druk, druk, druk dus!
bassie schreef:yarka schreef:Ik ben er zo wie zo met de stand beide dagen, maar ga dus tevens zelf ook rijden. Druk, druk, druk dus!
Kom ik je wel aanmoedigen , en in Wehl doen we altijd rustig aan , dus maak je niet druk.
Je kent me vast nog wel
Lowara schreef:edit: ooh oohhhh
ik dacht dat het een uurtje rijden met de trailer zou zijn maar ehm.. dit kwam bij de ANWB eruit rollen
De snelste route van Losser naar Wehl (Doetinchem) over 127,7 km in ongeveer 1 uur en 24 minuten.
damn... dat is gewoon half Nederland door en ongeveer 2.5 uur heen en 2.5 uur terug rijden! mmmm mams zal hier niet blij mee zijn.. sterker nog.. die gaat helemaaaal niet blij zijn![]()
grid schreef:Tiko leuk tinkertje
en als ik je zo zie losrijden kan ik het al schudden in de B
Tiko schreef:grid schreef:Tiko leuk tinkertje
en als ik je zo zie losrijden kan ik het al schudden in de B
Haha, écht niet hoorHij is nog heel groen, wel lekker makkelijk in de mond, maar nog ontzettend scheef en elke hoek keurig doorkomen is nog een uitdaging. Een proefje is dus helemaal een ambitieus plan, maar we gaan ons best doen
grid schreef:Yarka idd maak je niet druk is allemaal voor de lol
Lowara schreef:edit: ooh oohhhh
ik dacht dat het een uurtje rijden met de trailer zou zijn maar ehm.. dit kwam bij de ANWB eruit rollen
De snelste route van Losser naar Wehl (Doetinchem) over 127,7 km in ongeveer 1 uur en 24 minuten.
damn... dat is gewoon half Nederland door en ongeveer 2.5 uur heen en 2.5 uur terug rijden! mmmm mams zal hier niet blij mee zijn.. sterker nog.. die gaat helemaaaal niet blij zijn![]()
Nu weet ik waarom je regelmatig verkeerd rijdt ik heb bij de ANWB al 2x een verkeerde route gekregen
vergeten ze gewoon 1 weg waar ik nog af moet draaien
![]()
Gelukkig had ik ook nog op de kaart gekeken en wist ik waar het in de buurt lag en ongeveer waar ik af moest enzo en toen ging het zo van "hé volgens mij moeten we hier af hoor" terwijl ANWB dat dus niet aangaf, maar de weg erna links was wel weer dezelfde weg als bij ANWB![]()
Kijk eens op http://www.routenet.nl daar kun je zelfs aangeven of je met aanhanger rijdt en die tijden kloppen echt goeddeze zegt Losser -Wehl Kelderweg 5 optimale route met aanhanger 77,6 km en 1.32 u
dan sturen ze je wel over de N18 --> heb wel geen adres van jou in Losser dus helemaal precies is het nog niet maar ik vind deze planner stuk fijner