Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Caira schreef:Hier even een reactie van 'dat meisje' (hoe denigrerend kun je een aanspreektitel maken?). Ik weet dat ik niet jouw leeftijd heb, maar een meisje kun je me toch ook niet meer noemen.
Het zijn geen beschuldigingen en iedereen die toendertijd op tw zat kan dat beamen, niet alleen ik maar meerdere mensen hebben toendertijd zulke gedichten ontvangen, prachtige gedichten maar waarschijnlijk niet helemaal de juiste toon. Rob is vrij om hier te reageren en geloof mij, dat kan hij perfect. Ik snap dat ze de brief weggehaald hebben want iedereen kan wel zeggen dat deze brief van hem is.
Daarnaast was dat even een opmerking omdat het even een vlaag van 'vroeger' terugbracht, want wat zaten we veel op dat forum!
Wat Tinkerland betreft, je kunt niet ontkennen dat de berichten over de ICS op zijn minst 'gekleurd' zijn.

tinkert_tje schreef:ik wil toch even mijn mening geven ik heb alles bijgelezen
ik ga er verder niet te veel op in ik sta achter en voor niemand![]()
iedereen is vrij in zijn mening en vind je TL niks lees het dan niet
ik kijk iedere maand uit naar de TL en geniet van de verhalen en de mooie foto's
en de ene keer staat er meer in wat ik leuk vind dan de andere keer
dat is nu eenmaal zo intresses en meningen verschillen nu eenmaal
alleen al van de mooie foto's kan ik genieten
ik ben ook lid van het blad van de ICS nou en ??
ik heb een tinker en wil daar alles over lezen en het intresseert me niet bij welk stamboek of vereniging ze zijn aangesloten
ik loop nu 4 jaar mee in de tinkerwereld en weet hoeveel haat en nijt er is
maar ik hou me er verder niet mee bezig
ik geniet van alle bladen en verhalen wat over onze sokkenbeesten gaan![]()
van wie of wat ze ook zijn
Geen gedreig, gewoon een simpele opmerking om op de regels te wijzen zonder gedoe. Dat wilde ik toch even rechtzetten.Tinkerland schreef:Natuurlijk is de ICV niet blij met het bericht in Tinkerland en vechten zij terug.
Dat wist ik natuurlijk vooraf: wie kaatst moet de bal verwachten
Dat is op dit forum wel te zien.
Citaat:Vereniging.
Je zou verwachten dat het Bestuur van de ICV daar blij mee zou zijn, of er op z’n minst aan wilde meewerken.
Het Bestuur weigert echter informatie te geven. Dat vond ik raar; misschien hebben ze iets te verbergen. Misschien is het eerste jaar tegengevallen of zo.
Daarom heb ik een korte oproep geplaatst in ons januari-nummer met het verzoek om informatie via de leden. Zij mochten hun ervaringen, positief of negatief, per email aan ons laten weten.
En daar komt dan in februari natuurlijk een verslagje over in Tinkerland.
Heel zwak vond ik dat het Bestuur niet eens antwoordde op mijn herhaalde verzoek om aan een artikel over de ICV mee te werken.
Ik bied 'gratis zendtijd' aan, en ze pakken het niet op. Vreemd toch?
)
snowdon schreef:Tsja... je bedoelt nu neem ik aan Tinkerland? Dat is tegenwoordig nl heel wat anders dan Tinkerwereld.
Maar foute woordkeuze van mijn kant dan. Geen strijd.... wel onenigheid?
)
, goede kwaliteit druk, geen blokkige advertenties, tot nu toe prettig en vlot via email communiceren. dobbel schreef:Tinkerland vind dus van wel, en gaat gelijk overal wat achterzoeken, en dat is dus juist zo jammer en zouden ze niet moeten doen. maar goed.
cheyenna schreef:De"mijn paard en ik verhalen" vind ik juist erg leuk om te lezen.
Lucy_1 schreef:cheyenna schreef:De"mijn paard en ik verhalen" vind ik juist erg leuk om te lezen.
En die vind ik nou weer verschrikkelijk... Al dat pennygezemel.... Maar ben nuchter genoeg om te weten dat anderen dat dus wel leuk vinden. Ik lees die artikels dus echt niet, maar er staan momenteel wel interessantere artikels in als een jaar geleden of zo... Vind ik althans...