Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gipsyboy schreef:dta vind ik helemaal zielig.
nou die van mij is nog nooit geschoren en ga ik nooit doen ook. saat helmaal nergens op bij koudbloeden. lekker NATUURLIJK anders zijn ze helemaal uit hun ritme met winter en zomer.

gipsyboy schreef:dta vind ik helemaal zielig.
nou die van mij is nog nooit geschoren en ga ik nooit doen ook. saat helmaal nergens op bij koudbloeden. lekker NATUURLIJK anders zijn ze helemaal uit hun ritme met winter en zomer.

Bovendien staat het zo lief, dat lange haar.. 
) ga ik er niet om veroordelen. Iedereen wil toch het beste voor z'n paard (politiek correct antwoord of niet?
) Berdien schreef:maar mensen die hun tinker echt veel en intensief rijden (doen wij ook, maar niet dagelijks) ga ik er niet om veroordelen. Iedereen wil toch het beste voor z'n paard (politiek correct antwoord of niet?
)

Omdat de 2 kruidvat apparaatjes het logischerwijs toch voor gezien hielden zat er niks anders op dan verder met een "echte". Kon een fije aesculaap lenen zo vaak ik wilde omdat ik verwachtte het hele ritueel van oefenen weer minstens een paar weken te moeten doen. Vanavond was het plan om hem met het apparaat uit overal te aaien en krabben, wat met het snoer (want levensgevaarlijk...) heen en weer te zwiepen en dan morgen weer een klein stapje verder. Maarja het ging allemaal onverwacht erg lekker dus het ding maar eens aangezet. Sja en om een lang verhaal kort te maken meneer is nu kaal
Het ging echt SUPER, kon nog niet echt teveel richting hoofd maar daar was ie al kort dus dat scheelt. Ben zo beretrots op dat beest dit hadden we nooit verwacht.

)
. Hij ziet er keurig uit hoor !! Op de tweede foto kijkt hij wel bedonderd! Zo van, ze hebben iets met me gedaan, ben er alleen nog niet achter wat het is
Ik vindt ze altijd luxe uitzien zonder die sik eraan