Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dat vindt Laurier toch wel een hele verkeerde bezigheid!
[/quote]DinkyToy schreef:Ja Laurier staat op NIOP.
Werkt daar door de week voor haar eigen biks in de lessen en struint in de weekenden vaak met mij aan een lang teugeltje door de wildernis van Pekela![]()
![]()
flicka schreef:Beetje weinig info hè, ook voor degene die de rit moet "begeleiden". Ik heb nog steeds geen idee van het niveau en de lengte van de rit. Het wordt in ieder geval prachtig weer zag ik in het nieuws. Dus als het niet doorgaat ga ik met een stel vriendinnen rijden
IndianaJones schreef:Wie gaan er nu eigenlijk allemaal mee?????
We verzamelen gewoon rond 11 uur, en half 12 vertrekken we. Mijn mobiele nummer is 06-49139798, voor het geval iemand het niet op tijd red.
). Citaat:Het verzamelpunt is in Schipborg, op de grote parkeerplaats schuin tegenover het huifkarcentrum. Je ziet die kuifkarren wel staan. Je kan op die parkeerplaats makkelijk je auto met trailer draaien en hoeft dus niet te keren met allerlei toestanden. We rijden dan eigenlijk meteen de zandpaden op.
N34 op naar Zuidlaren en dan bij Zuidlaren eraf. En dan Zuidlaren in, voorbij Shell naar rechts richting Schipborg (staat aangegeven
) en dan kom je na een paar kilometer vanzelf bij die parkeerplaats.
beantsje schreef:Dat is de Borgweg?
(tja, zonder adres geen routeplanner en dan zijn we reddeloos verloren)
Citaat:... We vertrekken vanaf de parkeerplaats tegenover Huifkarverhuur de Borg, Borgweg 37 in Schipborg