Citaat:rexhunter schreef:
"zoekactie" nog niks opgeleverd. Het is natuurlijk ook zoeken naar een naald in een hooiberg.
ik wil me er niet mee bemoeie wand ik kan de mense in kwestie
maar dit wil wel even kwijt .....
fout nr1 ..het paard had nooit naar zeeland moeten gaan je moet gaan opsie ze had beter voor de
dood in aan merking laten kommen dan had je deze leed voor kommen maar ja het is gebeurt... fout.(2) nooit je paard weg geven ook niet in goed vertrouwe en als je het wel doet zorg dat als op papier staat (3) en nu nog wat ik hoor alleen maar handelaar dit handelaar dat maar waarom pakken jullie niet de mense aan die het beest hebben verkocht met de verkeerde info dus wel gelogen voor eigen best wil en niet voor het wel zijn voor het paard
p.s sorry dat ik het zo zeg hoor maar jullie zijn in mijn ooge op de verkeer de weg bezig
je moet kunnen aksept dat het paard weg is .want een paard zonder papieren heeft zo een
andere naam dus je kan er niks mee
dat wil ik even kwijt ....... zoeke is zinloos maar dat is mijn mening het leven gaat door
![]()
![]()
Gelukkig zijn er dus nog wel mensen als de Topic Startster..die zich ondanks alle ellende inzet voor het dier zelf! en er dus tijd en moeite in stopt.
Grote pluim TS
HELLEMAAL MEE EENS !!!
)