Ik dan ook maar even foto's van Blizz showen:
juli 2005, net geknipt ( schminck van de indianen show zit er nog op hihi)

juli 2006, voorpluk is weer lekker aan het groeien, net afgesponst na buitenrit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dapperdier schreef:Ik denk dat Jordy , hoewel hij er niet lelijk van wordt, mooier is met lange manen.. Hij heeft een wat sierlijke uitstraling..
Ze zijn echt enorm pluizig.... er zitten geen golfjes in om te zien van een afstandje, maar de haren zelf 'kroezen' wel heel erg. Lastig uit te leggen, maar het is zeg maar net of zijn hele manen bewerkt zijn met een heel fijn wafelijzer en dan uitgekamd. Ze wapperen alle kanten op, en hij heeft altijd een coupe windhoos. Ze hangen niet mooi naar beneden.

dapperdier schreef:desillies heeft ook een heel mooi paardje! Ik wist alleen niet dat je de manen ook kort hebt gehad! Wow.. shocking! Ik vind lang wel wee rmooier bij haar staan.
hihidapperdier schreef:desillies heeft ook een heel mooi paardje! Ik wist alleen niet dat je de manen ook kort hebt gehad! Wow.. shocking! Ik vind lang wel wee rmooier bij haar staan.

spet wat een verschil ...
Boeli_Wendy schreef:ik lees er nu waarschijnlijk hardstikkeover heen, maar wie heeft nou de langste manen? in cm dan he
Lowara schreef:ja, daar ben ik voor! wat heb ik gewonnen?
en speciaal voor de bokkers die Lowara niet kennen.. zie hier Lowara
http://groups.msn.com/_Secure/0QgAZAzQSKDku0M9znc82dKoHuSw0eWTJjgWwzvwz26z*Yl1j!NbHJU7AdJANQlVLqFIvhl*90xaSeQYDGtvbBiZ0XGZkPqtfVM8R29nuT0Y/DSC04101.JPG?dc=4675571961814493382

Ellende schreef:Proef met verzameltopics
Omdat we de laatste tijd veel verzoeken voor verzameltopics krijgen en er ook regelmatig interessante verzameltopics ontstaan hebben we besloten om hier een proef mee te starten. Vanaf 1 augustus zijn verzameltopics voor een proefperiode van 2 maanden toegestaan. Hier zitten wel een aantal regels aan vast:
- Een 'inhoudelijk' verzameltopic mag geplaatst worden op het inhoudelijke forum waar het hoort. Voorbeelden daarvan zijn: 'Afstammelingen van hengst X' op FA, 'Hoe staat jouw paard op zijn hoeven' op BEH, 'Stel hier je tinker voor' op TI.
- Alle topics die verzanden in enkel 'plaatjeskijken' worden verplaatst naar de speelkamer. Voorbeelden hiervan zijn 'Wat is de gekste bek van jouw paard?' 'Heeft jouw paard ook zulke mooie ogen' en 'hoe lang is jouw voorpluk'?
- Houdt ook bij verzameltopics een maximum van 2 (twee)
foto's per post aan. Als blijkt dat mensen in een bepaald topic zich daar niet aan houden gaat het op slot.
- En belangrijk: als je een verzameltopic start, gebruik dan de tag [Verzamel]
- Verzameltopics op ITP en HAW worden gesloten of verplaatst naar de speelkamer