wow
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hij is gewoon bloedmooi! Pellie schreef:Tering Jantjewat is hij daar imposant op de foto's!!
gam is ook zo'n proeverd met zijn mond angeliek
. Leuk dat gam het ook doet!
lelijke eendjes worden mooi
maar op deze foto is hij helemaal op gepimpt
Cayusejuhh schreef:moet zeggen .. goeie fotograaf doet wonderenlelijke eendjes worden mooi
KIJk boy IS gewoon een mooie hengstmaar op deze foto is hij helemaal op gepimpt

.
, Anouk zit nu ook weer onder de vieze gore vlekken

frenia schreef:Heb net bericht gekregen van corinne, ze gaat me wat foto's doormailen, als jij me dan je mailadres even pmt, dan mail ik ze ook gelijk weer aan jou door
edit: ik heb ze binnen

Marjolein schreef:Boy is idd al weg. Die foto's van hem zijn al vanuit Frankrijk.
Ik heb een van zijn laatste nakomelingen in Nederland in Ailin der buik zitten. Ze is vandaag Gescanned inclusief een heel mooi vruchtje!
. xLenax schreef:Hey hallo!
Ik vroeg me iets af he! Die nieuwe hengst Rambo 2? Staat die nu te koop, ik zag net een advertentie staan op marktplaats. was ie toch niet helemaal wat er gezocht werd!
(niet mijn hengst) . Hij is in ieder geval een schat van een paard, hij geniet ontzettend van aandacht. Dus hij wordt niet verkocht omdat hij zo vals is ofzo, dat is één ding wat zeker is.
truecolors schreef:rambo vals