[TI] tinker x warmbloed

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: tinker x warmbloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:43

Oké, opnieuw:

Ik denk dat Ariebren de grootte van het veulen bij de geboorte bedoeld..

Verkeerde persoon gequote, that's all, excusé..

Caye

Re: tinker x warmbloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:51

Chubby schreef:
Ik denk dat Nadine de grootte van het veulen bij de geboorte bedoeld.

nee ariebren had het stuk geschreven ik alleen de bovenste regel

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:53

Sies schreef:
Ben ook nog niet zo heel lang op Bokt. Mijn buurvrouw (Wiesje op bokt) heeft mij aangestoken met het boktvirus.
Ik ga naar een kruising tink kijken omdat ik zelf erg lang ben en lange benen heb en toch verliefd ben op de Tinkers. heb mijn eigen paarden van de Tinkerboerderij toen die nog tinkerfarm heette. (Ik weet het het zijn geen tinks). En heb stage gelopen op Tir nan og in Lommel. Dus die tinkertik zit er wel in. Ik ga naar Jewel kijken omdat mijn eigen paardje langzaam aan zijn pensioen kan gaan denken (al rijdt ik al super recreatief) en ik zoek een paard waar ik in de toekomst ook mee kan gaan mennen.
Verder wil ik graag wat dressuur rijden en springen. Vandaar deze voor mij ideale kruising. Even voor de duidelijkheid, mijn oudjes (malte en Rakkertje) blijven wel hoor, die kan ik niet missen. Het andere paard in mijn profiel But is een maand op proef bij kennissen van mij die een enorm braaf groot paard zoeken. Ik hoop dat hij daar de rest van zijn leven kan slijten.

haai

Zo vanmiddag de paardjes op stal gezet. want het was zoooo hard aan regenen.
Ik fluiten en meestal staan ze zo achter me..
Yeah NOT ! haahah Jewel zat boven op me welsh pony en Pitana had zo iets.. *zucht* moet dat??
maar ze moesten even een nachtje bij slapen. want ze was erg moe. en die regen .. och germ

tot morgen

Paintlinger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:32

moyra schreef:
dit ga ik volgen ik wil mijn engels volbloed ook door een tinker laten dekken..

Henla_Tent op bokt heeft een Tinker x Engels Volbloed merrie gehad.
Dat was een leuk paard (zo ver ik weet) als je er meer over wil weten zou je haar eens moeten vragen.

Groetjes Angela