(omdat ze t nog niet zeker weten) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(omdat ze t nog niet zeker weten)
Vasthi schreef:Angelique, laat je het ook in de agenda van het NSvT opnemen? Dan komt het zowel op de site als in de Battie.

Shayla schreef:Dan is de vrucht ongeveer zo groot als een konijn,en weegt het ongeveer 3 kilo...Ik weet nog niet zeker of ik mee kan.
Shayla zou dan iets meer dan 5 maanden drachtig zijn en ik weet nog niet hoe ze zich gaat houden i.v.m. het extra gewicht van ruiter en dracht (even met het oog op haar artrose)
Karaat_Lover schreef:Grappig,ik vind het niet erg om Tinkerloos te zijn...(grapje)Gaaf johh! Jammer dat ik tinkerloos ben..

Citaat:ik niet het is te ver weg en zonder trailer kom je nergens

Cheveyo schreef:geen trailerrijbewijs en een trailer lenen van iemand? best gevaarlijk lijkt me.

Citaat:mits je goed uitkomt met alle gewichten en maxima die daar aan gesteld zijn natuurlijk.
dobbel schreef:dat klopt maar met een redelijke auto en een niet al te grote zware trailer dan lukt dat al gauw hoor.

dobbel schreef:nee hoor dan ben je niet goed geinformeerd. je mag tot 3500 kilo trekken met je auto, auto moet zwaarder zijn als de trailer+laadvermogen dus niet wat je paard weegt maar wat de trailer mag laden. En de auto moet het op papier ook mogen trekken.
vb auto is 1600 kilo mag op papier 1530 kilo trekken trailer+ laadvermogen is 1250 1600+1250=2850 mag je dus gewoon mee rijden.
dis was een vb van onze eigen auto met oude trailer.
met de 2 paards mogen we officeel niet rijden zonder rijbewijs.
als je maar 750 kilo zou mogen trekken mogen de meeste mensen ook geen caravan achter de auto hangen die zijn toch ook al gauw zwaarder.
dit heb ik officeel bij de rdw en verschillende rijscholen opgevraagt en dit klopt.
dobbel schreef:nee hoor dan ben je niet goed geinformeerd. je mag tot 3500 kilo trekken met je auto, auto moet zwaarder zijn als de trailer+laadvermogen dus niet wat je paard weegt maar wat de trailer mag laden. En de auto moet het op papier ook mogen trekken.
vb auto is 1600 kilo mag op papier 1530 kilo trekken trailer+ laadvermogen is 1250 1600+1250=2850 mag je dus gewoon mee rijden.
dis was een vb van onze eigen auto met oude trailer.
met de 2 paards mogen we officeel niet rijden zonder rijbewijs.
als je maar 750 kilo zou mogen trekken mogen de meeste mensen ook geen caravan achter de auto hangen die zijn toch ook al gauw zwaarder.
dit heb ik officeel bij de rdw en verschillende rijscholen opgevraagt en dit klopt.

Collinnnnn schreef:Ik doe ook mee! Stuur je zsm en mail!