[TI] Iemand bekend met stal Vegilin van Claerbergen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianaJones

Re: Iemand bekend met stal Vegilin van Claerbergen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:39

raar. Maar eerlijk...ik vind het ook niet echt de meest sympathieke mensen. Ja...als je interesse toont voor een paard en als je niet al te kritische vragen stelt en je je mond maar houdt, dan zijn het prima mensen. Zo niet, dan trekt sowieso mijnheer aldaar z'n scheur toch open zeg, tjonge jonge.
En de prijzen die ze hanteren voor bijna altijd aardig jonge en groene paarden, vind ik ook aardig hoog. Maar goed...er zijn altijd mensen die het er dan toch voor geven en dat weten ze.

Ow lees nu net de laatste berichtjes...dat ze er mee gestopt zouden zijn...?!?! Nou ja, weet niet of ik dat nou een mega verlies vindt voor Tinkerend Nederland, deze mensen ...

Wat dat paspoort betreft...als iemand je een paard verkoopt en daarbij zegt "inclusief paspoort" dan horen ze die er bij te leveren en zo niet, dan desnoods er voor zorgen dat je er een vergoeding voor krijgt zodat je die zelf kunt aanvragen. Als erbij staat INCL.paspoort, dan is het ook incl vind ik.

Vervelend dat sommige mensen zulke nare ervaringen met ze hebben met de paarden die ze er gekocht hebben.

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:02

Tsja....

Ik heb er dus nog nooit een stap binnen gezet ken de mensen niet in het "echie" maar mij hebben ze dus ontzettend vriendelijk te woord gestaan altijd(via mail).....

Ik zat met 1000 vragen omtrent Quint(komt oorspronkelijk bij hun vandaan) en ze hebben mij mail altijd netjes beantwoord.
Elles heeft nog een paar keer gemaild hoe het een en ander aan te pakken en jaren later nog gevraagd hoe het nu met hem ging.

Heb zeker de "slechte" verhalen gehoord maar ik was echt verrast dat hun zo begaan waren met iemand waar ze nooit een cent aan verdiend hebben....Ze hadden ook kunnen mailen "Quint nog nooit van gehoord".

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:18

Ik denk dat die diverse verhalen komen doordat de een meer ervaring heeft met Philip Mollema en de ander met Elles Mollema... Vader en dochter overigens. Philip is een handelsman, geld doet leven. Elles is dit gedeeltelijk, maar is ook zeker een dierenvriend. Ze weet van ELK paard nog de naam en verhaal etc. Dan was er nog de vriendin/vrouw van Philip, zij had met de zakenhandel weinig van doen, maar stond wel veel mensen te woord en deed ook meer dan genoeg met de paarden.

Misschien is dit de laatste drie jaar veranderd, maar in het jaar dat ik daar veel kwam, was dit mijn ervaring. Ik ben overigens niet vol lof over deze mensen, ik heb gemengde ervaringen en hoor gemengde verhalen uiteraard.

schattebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:33

IndianaJones schreef:
Ow lees nu net de laatste berichtjes...dat ze er mee gestopt zouden zijn...?!?! Nou ja, weet niet of ik dat nou een mega verlies vindt voor Tinkerend Nederland, deze mensen ...

Ik zeg zeker niet dat het zo is. Maar wou vandaag op hun site kijken wat ze nog aan te bieden hadden. En ik krijg geen paarden meer te zien die ze verkopen.....

raar

MissJeanny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:47

Ze zijn ook gestopt , dat hebben ze ons persoonlijk via de telefoon verteld. Het is dus niet iets wat ik ergens via via vaag gehoord heb maar ze hebben het ons persoonlijk verteld dus ga er maar vanuit:
Ze zijn gestopt.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:09

Findira,

Stal Vegilin van Clearbergen bestaat nog, Ellis is stal Vegilin van Clearbergen, en ze zit nu naast me op de bank, dus wat je zegt is niet waar, ik weet niet wie jij bedoelt met ze, maar kijk dan eens op KvK.nl en zoek op de naam dan weet je wie of wat stal Vegilin van Clearbergen is.

Het paspoort van Fernon is aangevraagd bij het KNHS, misschien moet je daar contact mee zoeken, vertelde Ellis.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:17

Jammer dat op zo`n manier de roddels de wereld in geholpen wordt, ik weet niet wat er is natuurlijk maar doe ellis de groetjes van ons en Lonan, als je dit nog leest en ze er nog is uitraart.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:31

Bij de KNHS was geen aanvraag voor een paspoort voor Vernon binnengekomen.
Heb daarna gebeld met Mollema die vertelde dat De Toko dicht was,vandaar dat alles was uitgelopen. Maar het was dus weer een ander verhaal .....zijn vriendin zou gezorgd hebben dat het alsnog geregeld zou worden.We wachten maar af....

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:37

Zo komen roddels in de wereld.

Wij zijn een aantal jaar geleden wezen kijken toen ze nog op de oude stek stonden.
Wij zijn super geholpen en met veel geduld.
Was helemaal goed.
Voelde ons helemaal op ons gemak en werd veel uitgelegd, en ik ben niet makelijk.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:50

zo te zien hebben vader en dochter een ander idee over het een en ander...

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:24

Lijkt me nu typisch een topic worden waar misschien wel een slotje op moet?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:27

Moet je zelf effe temmen.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:39

Hoe werkt dat? Dat uitroepteken?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:40

Yep.

Siobhaun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:29

Dit wil ik toch nog even kwijt voordat het slotje erop komt.

Ik heb wel hele goede ervaringen met de stal VvC. Ik heb alleen te maken gehad met Ellis die me altijd goed te woord heeft gestaan. Bovendien is Siobhaun nog ruim een maand daar op stal gebleven omdat ik nog geen plek voor haar had en daar is nooit moeilijk over gedaan en ze is in die periode prima verzorgt!
Jammer dat het op dit moment zo loopt, voor zowel Ellis als voor de paarden. Hopelijk kan de stal weer snel verder gaan, en wel op een goede positieve manier want daar moeten ze het tenslotte ook van hebben.

TinkerRyan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:51

ik ben erg benieuwt hoe het nu werkelijk zit met deze stal.
iemand een idee?????

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:49

Stal Vegilin van Claerbergen zoals die was, is er niet meer, als je nu op de site van Tinkerhorse.nl kijkt zul je zien dat er al wat veranderd is, er is weer aanbod maar er staat een ander adres bij en de rest wordt komende week aangepast, Er komt een nieuwe stal. de naam staat al op de site, Claddagh Stables en de site wordt http://www.gypsycob.eu

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:56

Ziet er goed uit!

Jullie beiden ( ) veel succes met alles!

Schafstall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:57

snowdon schreef:
Ziet er goed uit!

Jullie beiden ( ) veel succes met alles!

Leon heeft alles al gezegd. Ook van mij

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:12

Findira was dus iets te snel met het verspreiden van het nieuwtje??

succes met het nieuwe bedrijf

MissJeanny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:08

Het was niet mijn bedoeling om dat als een valse roddel rond te spreiden.

Ik hoorde het van dhr mollema en ik dacht ik vertel het even op bokt, ik was er persoonlijk van geschrokken en aangezien dit topic over ervaringen enz ging. En mensen ook wel interese hadden dacht ik meld dat even.

Maar goed, mijn excuses dan hierbij voor het ''valse'' nieuws.

Het was niet verkeerd bedoelt in ieder geval.

Succes met de nieuwe stal verder.

Siobhaun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:51

De site ziet er goed uit!!!
Succes ermee~!!

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:02

Maar waarom een nieuwe naam, een nieuwe site? Dan gooi je al je naambekendheid toch weg?
Daar word ik altijd heeeel nieuwschierig van!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:19

Ik weet dat Ellis helemaal opnieuw wil beginnen zonder de bagage van het oude vandaar www.gypsycob.eu de site is nu klaar.

en de stalnaam is dus Claddagh Stables, ze is zelf in Wales op dit moment dus kan niet reageren

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:55

Maar [b]waarom[/b] wil ze overnieuw beginnen?