[TI] wie rijdt 4 maart tocht in Ees?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianaJones

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 22:52

ooow heeel graag. Allereerst weten wij niet zeker of vrachtwagen al klaar is en ten 2e...de weersvoorspellingen zijn idd niet echt heel gunstig.

Maris!!!! wat gaan we doen? Gaat het gewoon door??? kunnen we evt over paar weekjes anders nog een keer een rit met elkaar doen??? Lijkt me sowieso leuk!
Voor nu...ik blijf hoop houden in de garage EN in het weer!!!

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 22:55

Precies, 's nachts kan het aardig vriezen en de grond zal dus bevroren zijn....MARISKAAAAA

Pellie

Re: wie rijdt 4 maart tocht in Ees?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:10

ik durf zo niet eens met dit kwakkelweer... maar ga me wel banketstaaf voelen als het wel doorgaat en ik niet durf maw zenuwen mensen, dit wordt de eerste keer dat ik en gam alleen op pad gaan, zeg maar... dus ja

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:43

Hoi Sylvia, Leuk dat je dit forum ook hebt gevonden. Hihi.
Ach, Pellie wij durven ook niet met dit weer maar ach als je maar pret hebt.We kunnen nog altijd in de buitenbak rondjes rijden. Nee zonder gekheid, wij zijn ook geen helden en als je niet kunt zien waar je loopt en het is ook nog glad dan heb ik nu al buikpijn. Mocht het uitgesteld worden dan is dat wel heel sneu voor mijn dochter ze moet de13de geopereerd worden aan haar knie en krijgt dan 6 weken gips. Dus volgende week is voor ons de laatste kans. Ik ben benieuwd. Het sneeuwt nu ook weer, bleh.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:48

Misschien volgende week voor iedereen een optie?

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:52

volgende week moet ik werken.....

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 23:54

Ik denk dat we het initiatief even bij Mariska moeten laten, het is tenslotte geen bokt-meeting maar een rit van de ICV

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:58

Klopt. Wie niet wil of kan dit weekend doet het dan gewoon niet.

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 23:59

En wie weet, komt Mariska nog wel met een alternatief. Als er morgen nog niks op Bokt staat, bel ik haar even.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:06

Wel enorm balen, iedereen had zich er zó op verheugd. Maar er komen nog veel meer weekenden met beter weer. Het is hier nu echt prut. Ik wacht de berichten verder lijdzaam af ....

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 07:58

Wij komen niet, durf het niet aan, het is voor ons toch ruim 3 uur rijden, en dan de kans lopen op sneeuw ergens onderweg lijkt me niet verstandig.
Is wel balen we hadden ons er zo op verheugd, maar ik heb met Mariska afgesproken dat we het in ieder geval nog een keer doen, voor de bikkels gaat het misschien wel door, maar overleg even met Mariska.
Als je toch gaat in ieder geval veel plezier
Marianne

IndianaJones

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:12

wij ook niet ben ik bang. Nog niets gehoord ten eerste van de vrachtwagen en ten 2e....dat wordt niets met Indy op zijn ijzers door die sneeuw.
Heel erg jammer, ik had me ook enorm op verheugd.
Dat zou super zijn als het nog een keer gedaan wordt, denk dat heeeel veel dat ontzettend leuk vinden en dan ook zeker komen!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:51

Nee, wij durven het niet aan. Ook Spet staat op ijzers, dus die kan in die sneeuw niet een ritje doen. Jammer maar helaas.

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:43

De rit gaat sowieso gewoon door. Wel komt er waarschijnlijk eind april nog een 2e puzzeltocht, voor de mensen die het nu niet aandurven of kunnen.

Hier is het trouwens vandaag de hele dag superweer geweest. Het is daarom nog maar afwachtten hoe het weer er hier op zondag uit ziet. Ik denk dat iedereen voor zichzelf even moet aankijken hoe het weer is zondagochtend, en of hij/zij het dan wel of niet aandurft. Want ze kunnen wel sneeuw voorspellen, maar als dat allemaal in het zuiden valt hebben de noordelingen er in ieder geval geen last van .

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 18:39

klopt hoor, wat dat betreft wacht ik nog ff af, en kan ik je zaterdagavond per mail nog bereiken mariska om te zeggen of we wel of niet komen?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:19

hier hetzelfde als Pellie Maris!!!
ALS de vrachtwagen klaar is (nog niets van gehoord) en het weer goed lijkt, dan mail ik je vrijdagavond ook als het goed is, als we wel komen!

Super dat er sowieso nog een 2e rit komt!

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 20:17

Voor wie verder weg zit: de wegen hier waren vandaag prima.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:49

Het weer is nu rustig, af en toe zon. De wegen zijn prima. Maar ik weet niet hoe het IN de bossen van Ees is. Ik denk dat er veel sneeuw weg is.

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:48

Zal hier voor morgen niet meer komen, dus aan diegene die gaan, heel veel plezier! De volgende keer zijn wij zeker van de partij!

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:15

Nou alles is klaar voor morgen. Het weer valt hier nog steeds erg mee, net wel wat sneeuw maar het vriest niet dus op de weg dooit het meteen weer weg. In het bos zal het hopelijk wel een beetje blijven liggen, dan is het er morgen prachtig!

Ik kijk morgen om half 10 als ik hier wegga om naar de Irish Tinker Stable te gaan nog wel even hier en in mijn mailbox of er nog afmeldingen zijn. Ik zal dan ook wel even melden hoe het er hier uitziet op de weg.

Weersvoorspelling voor drenthe :
Zaterdag is het wisselend bewolkt en vallen er enkele sneeuw- of hagelbuien. Het wordt maximaal 4 graden. Tijdens buien daalt de temperatuur tot het vriespunt en kan het glad worden. De wind is matig uit zuidwestelijke richtingen. In de avond en de nacht zijn er flinke opklaringen en is er een kleine kans op een sneeuwbui. De temperatuur daalt tot -4 graden.

Morgen ook weer kans op een winterse bui met maxima rond de 5 graden. De noordwestenwind is matig.

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 20:16

Wij hebben lang getwijfeld, maar we gaan niet. We durven het niet aan.
Mariska, ik PB je ook even.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:36

jep, ik twijfel teveel door het kwakkelweer... zonet ook weer wat sneeuw gehad en ik wil het niet riskeren dat ik heen en/of terug door een sneeuwbui moet rijden met de trailer. ik word zelf helemaal flauw van het getwijfel dus hak de knoop ook door en blijf thuis. soxje helaas dus ook
zo nu kan ik tot rust komen.

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:47

Als het weer geen hele gekke dingen meer gaat doen zijn wij er morgen ook! Heb er zin in... Zal vast dikke winterkleren op gaan zoeken

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:09

Helaas...wij moeten ook afzeggen.
Nog steeds geen bericht ontvangen over onze vrachtwagen, dus die loopt nog niet.
En met de ietwat bevroren grond met evt sneeuw erop is het ook niet te doen met Indy op z'n ijzers.
Ik vind het echt zoooo jammer, we hadden ons er enorm op verheugd! De volgende keer zijn wij er zeker bij!!!!!

Voor iedereen die morgen wel heerlijk het bos ingaan, heeeel veel plezier!!!

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:51

Het wordt eentonig maar ook wij hebben afgezegd. We zijn al niet van die helden en toen het om 17.00 uur weer hard begon te sneeuwen hebben we besloten om niet te gaan. Het is de bedoeling dat we genieten en als het glad is en bevroren dan kan ik niet echt genieten. Jammer maar het gaat een keer lukken.