Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

flettie schreef:xena schreef:Oh leuk! Moet ik de stoute schoenen ook maar aantrekken!
enne Shayla: ik ben ook een schijterd op buitenritten...ach.gaan we er toch gezelllig naast lopen als het niet gaat
De volgende keer na deze rit dat Fayette wel mee mag dan rij ik wel met jullie samen opOftewel: schijterd nr. 3 met zenuwpaard meldt zich ook
Het word nog druk dan
Nog meer schijterds die zich aan willen melden ?? 
snowdon schreef:Eerste week van juni kan ik iig niet...
Ik moet voor de keuringen al 4 zaterdagen vrij vragen en dan zal je zien dat ik die zaterdag precies moet werken.
snowdon schreef:Dienie, is die ene Chester?
Pellie schreef:angeliek, en er is ook geen fietspad naast de weg?
Cheveyo schreef:Denk dat je niet alleen maar bangerikken in een groep moet zetten maar ook een paar zekere ruiters om de rest op te vangen toch?
Dienie schreef:Silas, ben je al zover met organiseren?
die van mij zit dan gelijk aan zijn adrenalinetax en ontploft ter plekke
Bonte schreef:Cheveyo schreef:Denk dat je niet alleen maar bangerikken in een groep moet zetten maar ook een paar zekere ruiters om de rest op te vangen toch?
De bangerikken moeten iemand meenemen om ernaast te lopen
Houden ze je paard dan ook voor je vast ?
Cheveyo schreef:Maakt mij ook niet uit waar ik bij zit maar ik ga echt niet met 25 man galopperendie van mij zit dan gelijk aan zijn adrenalinetax en ontploft ter plekke