Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vosbont

die waarop hij vrij mager is zijn van net na aankomst, de meest recente zijn van 7 augustus en dat zijn die met Logan (de jongen) bij.
)fjordkootje schreef:Zucht...... wat is tie GAAF!
fjordkootje schreef:Ik moet meer merries hebben...... al die hengsten die me aanspreken zijn er te veel voor mijn Miertje d'r kiertje

Mijn vader zei het gisteren bij wijze van grapje en ik pikte er natuurlijk meteen enthousiast op in
Was hij niet zo happy mee
Is op een zaterdag en dan moet hij werken. Maar mijn dochter is dan jarig, wordt ze 6, dus is toch wel een leuk cadeautje.

echt om te kwijlen, angel gaat het nog druk krijgen hihihihi

)
snowdon schreef:Volgens mij is Romeo nog homozygoot bont ook... Hij is echt erg gaaf!
Zeg mutsen hiero... jullie hebben tenminste een merrie.. ik kan alleen maar met jullie meegenieten
) Hihihi neem je toch ook nog een merrie erbij 
snowdon schreef:Volgens mij is Romeo nog homozygoot bont ook... Hij is echt erg gaaf!
Zeg mutsen hiero... jullie hebben tenminste een merrie.. ik kan alleen maar met jullie meegenieten
Citaat:- Frenia met vriend en moeder en camera
- Koen van Hippolacta met hengsten Zippo, Bro en Samson
- Stalgenoten van Pivotje met hengsten MacMillan en Odin
- Ginger18 en Fleury en Rowie_lover met hengst Maestro
- Teuntje111
- Bonte ?
- Mazzel-meid ?
- NikitaGoGo
- Lizzy-lisa met hengst Tossy Go-Go en misschien Falco
- Cheveyo
- Jacky2
- Tinkermuts met hengst Chakotay
- Boya met hengsten Boya en Tuesday
- Marlijntjuh met hengst O’Bryan
- Dobbel ?
- Fjordkootje (met camera )
- Cayusejuhh en vent
- Indezz
- Snowdon
- Djana
- Grid
- Gesina
- Enya_Indy ?
- Sjietaah met vriend en camera
- Berdien
- Coydog ?
- Irish_lady
- Biancaa ?
irish_lady schreef:Ik werd gisteren door een heeeeeeel lief stemmetje opgebeld of ik alsjealsjealsjeblieft wilde groomen. Zit weinig anders op dan denk ik, dus ik ben vast en zeker van de partij.
snowdon schreef:irish_lady schreef:Ik werd gisteren door een heeeeeeel lief stemmetje opgebeld of ik alsjealsjealsjeblieft wilde groomen. Zit weinig anders op dan denk ik, dus ik ben vast en zeker van de partij.
annelot?
Bonte schreef:snowdon schreef:
annelot?
Of Jeanette, die heeft er meer