Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
... ben trouwens ook benieuwd wat die N.O.T.K. tinkers op marktplaats moeten kosten
ik ook....
kimmie261 schreef:voor een verkeersmakke,betuigde tinker,en dan ook nog een 3 kleur,en met super ruime beweging en netjes gereden,zodat iemand makkelijk morgen een wedstrijdje zou kunnen rijden...met alle toebehoren..
ja,ik vind dat ik dan netjes zit...
Citaat:Je hebt zo te lezen wel een hoge prijscategorie te pakken, dus als zijn bouw ook nog in verhouding is zal hij toch wel rond de 3000/3500 zitten.
snowdon schreef:Heeft hij eigenlijk ook nog een naam?
Overigens vind ik de Tinker op de foto niet de hogere prijscategorie waard, die ik eerder vaststelde.
Prestaties zeggen niet altijd wat bij een Tinker, het kan net een extra beïnvloeding zijn voor de prijs, als alles klopt aan het totaal plaatje. Dus ik zou dan de prijs terugschroeven naar ongeveer 2750 euro.
maar je doet er natuurlijk wel mee wat je wilt...
)

kimmie261 schreef:in de loop van deze week komt er een tinker deze kant op ,welke verkocht moet worden,nu weet ik dus echt niet wat een tinker vandaag de dag waard is,
mss weet iemand dat wel,
het is en 5 jarige ruin,zeer voorwaarts(dus absoluut niet sloom),loopt braaf nageeflijk,is wel wat sterk,hij is groot ,zal hem nog opmeten,maar zal rond de 1.55/1.60m zijn.
betuigd,verkeersmak,en een 3 kleur tinker...
verder heeft hij veel behang,lange dikke manen en sokken.
daarnaast heb ik nog een vraag,hij heeft echt mega wintervacht,deze wil ik scheren,omdat ik zelf een gladde vacht mooier vind,is dit verstandig om te doen??of zien tinker mensen liever een dikke vacht???

kimmie261 schreef:in de loop van deze week komt er een tinker deze kant op ,welke verkocht moet worden,nu weet ik dus echt niet wat een tinker vandaag de dag waard is,
mss weet iemand dat wel,