Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leonoor schreef:
gezien het feit dat we toch met 1,5 paards trailer komen kan tegen die tijd wellicht damian mee of spike ofzo
ménnnnnnn das geen doen joh!! ( ergens stalling zoeken)
)Cayusejuhh schreef:Leonoor schreef:
gezien het feit dat we toch met 1,5 paards trailer komen kan tegen die tijd wellicht damian mee of spike ofzo
samen in een 1.5 trailer? vouw jij ze op ofzo?
Cayusejuhh schreef:Maar jonges.. als je BV met 200 tinkers kom ménnnnnnn das geen doen joh!! ( ergens stalling zoeken)
Maar wordt het gewoon een tinkerweekend dus met allemaal actifiteiteiten? ( moeilijk woord ik weet het )
Of een meeting met tinks.. ? dus een strand rit .. bosrit what ever?
Cayusejuhh schreef:Maar jonges.. als je BV met 200 tinkers komménnnnnnn das geen doen joh!! ( ergens stalling zoeken)
Maar wordt het gewoon een tinkerweekend dus met allemaal actifiteiteiten? ( moeilijk woord ik weet het)
Of een meeting met tinks.. ? dus een strand rit .. bosrit what ever?
de bodem had iets beter gekunnen, maarja alles heeft tijd nodig enzo
. 
)--> dus als je later was moest je eindje lopen

--> doen ze bij wedstrijden Zuid/Breidablik vd ijslanders!! en is erg leuk
--> die doen ook altijd een paarrijd wedstrijd da's ook erg grappig.
) --> ergens op bokt nog foto's van maar waar
of misschien op www.wedstrijdenzuid.nl
, maar is altijd een mooi grootst gebeuren
.
(durf niet te zeggen of 200 of 300 of meer ?!)
NikitaGoGo schreef:Misschien kunnen we een keer een leuk treffen organiseren waar zoveel mogelijk Irish Cobs en Tinkers bij elkaar komen en dan proberen in het Guinness of Records boek te komen, is dat geen leuk idee?? Iedere keer als het weer georgiseerd wordt is het leuk om het aantal te verhogen. Is tevens leuke promotie voor het ras.
Wat vind jij ervan?
Laat je reactie maar horen, suggesties zijn welkom!
Waar, wanneer, hoe, promotiemateriaal etc.
beantsje schreef:Citaat:Nee ajb geen stamboek er bij betrekken....
nee dat zou wat wezen... dan moeten wij scheiden...
Mijn Aileen zit bij het ICS en mijn mans Jody bij het NST.
("twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen")![]()
![]()
snowdon schreef:NikitaGoGo schreef:Ok, dus moeten we een ruimte afhuren met heel veel stallen en heel veel slaapmogelijkheden.
Zelf zit ik aan de 1e zaterdag van september te denken en ergens in het midden van het land.
www.onderdekastanje.nl
). Een stallingsmogelijkheid in de buurt is dan al vol geloof ik (Paalhoeve).