Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(als bv basis/conditiebrok).
pure zemelen zit eigenlijk weinig is, is meer een maagvuller en makkelijk als slobber te gebruiken voor als paarden medicijnen/poedertjes of ander eten anders niet willen. Luzerne bevat veel eiwit, al zeggen ze dat deze eiwit anders/beter zijn dan bv uit gras/ brok....
en zo kun je de brok/eiwitten wellicht toch nog verder omlaag schroeven. 

)
).
--> en uh zijn die gaatjes misschien niet poriën of zijn ze daar te groot voor?! die worden namelijk ook duidelijker zichtbaar als de huid rood of gezwollen is. Cheveyo schreef:ik kan mijn pb's niet openen FK, ik kijk er vanavond even naar, hoop dat het dan wel lukt.
Grid schreef:FK --> goed spul hè die sudocreme --> en uh zijn die gaatjes misschien niet poriën of zijn ze daar te groot voor?! die worden namelijk ook duidelijker zichtbaar als de huid rood of gezwollen is.

Djana schreef:Nee Babse bijt zich aan haar benen tot bloedens toe. Ook stampt ze geregeld met haar achterbeen. Volgens de DA was het mijt. Ik kan haar niet met sebacil wassen omdat ze drachtig is.
fjordkootje schreef:Grid schreef:FK --> goed spul hè die sudocreme --> en uh zijn die gaatjes misschien niet poriën of zijn ze daar te groot voor?! die worden namelijk ook duidelijker zichtbaar als de huid rood of gezwollen is.
Nee, het zijn echt gaatjes, het lukt alleen niet om er een foto van te maken, ik kwam handen te kort.
Over 't paard van Smurf, met mijten in stal, Mira staat buiten, op een verhard stuk..... Nou ja, ik hou het elke dag in de gaten en verzorg 't goed. Meer kan ik even niet doen, denk ik.