Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb besloten om me terug te trekken. Het zou wel kunnen gaan, wellicht, maar wellicht ook niet. Daarnaast, het voelt gewoon niet goed om zo lang een plekje in te pikken, voor iemand anders. Ik had graag gewild, maar het is beter om niet te gaan. Ik moet mijn rust nemen, en ik kan niet in zo'n korte tijd hersteld zijn voor een rit van 4 uur in die drukke omgeving... Dus ter bescherming van mezelf zeg ik af...Maya schreef:Nee... nog twee...Ik heb besloten om me terug te trekken. Het zou wel kunnen gaan, wellicht, maar wellicht ook niet. Daarnaast, het voelt gewoon niet goed om zo lang een plekje in te pikken, voor iemand anders. Ik had graag gewild, maar het is beter om niet te gaan. Ik moet mijn rust nemen, en ik kan niet in zo'n korte tijd hersteld zijn voor een rit van 4 uur in die drukke omgeving... Dus ter bescherming van mezelf zeg ik af...
Een vólgende keer kan je wel op me rekenen... ik vind het heel erg dat ik moet afzeggen, maar ik ken mezelf, het is wijzer om het niet te doen...
) kom ik graag foto's nemen
Debo schreef:als ik het niet vergeet (wat wel eens zou kunnen gebeuren) kom ik graag foto's nemen

tinkernikky schreef:Was er graag bij geweest, maar helaas wegens mijn gezondheid ga ik nie mee..
Ik hoop dat jullie een hele fijne leuke gezellige rit hebben, en ik wens jullie heel veel plezier
doegie groetjes en liefs Mon
desillies schreef:Debo schreef:als ik het niet vergeet (wat wel eens zou kunnen gebeuren) kom ik graag foto's nemen
leuk Deborah,wie weet kom je dan wel als Groom![]()
![]()
Lien
Debo schreef:jammer dat je er niet bij bent Monique! Nouja beterschapjes dan maar !

dan zegt iedereen het was echt een SNERT rit)snowdon schreef:Vanwaar de 'inlagenrit'?
inlagen zijn duinen??