Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Lucerne is een kwalitatief hoogwaardig ruwvoeder, met zeer veelzijdige eigenschappen. Het is kerngezond, hoogwaardig, zit vol energie en is van nature rijk aan calcium, vitaminen en mineralen.
Het jonge, verse groen (de gehakselde lucerne vermengt met haver- en klaverbestanddelen) vormt een belangrijke component van de specifieke samenstelling van de melange. Deze combinatie staat garant voor een verhoogd energiegehalte, bij een gereduceerd gehalte aan uitgebalanceerde en volledig verteerbare eiwitten. Een bijzondere toevoeging is de melasse: deze verbetert de goede smaak en garandeert een absoluut stofvrij voeder;
Kiara schreef:Precies, die groene stengeltjes
Dit heb ik even gehaald van de site van hartog:Citaat:Lucerne is een kwalitatief hoogwaardig ruwvoeder, met zeer veelzijdige eigenschappen. Het is kerngezond, hoogwaardig, zit vol energie en is van nature rijk aan calcium, vitaminen en mineralen.
Het jonge, verse groen (de gehakselde lucerne vermengt met haver- en klaverbestanddelen) vormt een belangrijke component van de specifieke samenstelling van de melange. Deze combinatie staat garant voor een verhoogd energiegehalte, bij een gereduceerd gehalte aan uitgebalanceerde en volledig verteerbare eiwitten. Een bijzondere toevoeging is de melasse: deze verbetert de goede smaak en garandeert een absoluut stofvrij voeder;
Enya_Indy schreef:nog even over de prijs van tinkerbrok bij mij in de randstad is dus 9.75 euro en bij 10 zakken krijg je de 11 de gratis ik ben bezig om een spaarkaart te maken dit dus om alle misverstanden te voorkomen en teuntje krijgt gewoon haar euro terug dat is al afgesproken .

yarka schreef:Ook in Noord Brabant hebben we sinds vandaag een verkooppunt voor de TinkerBrok!
Kijk snel op www.tinkerbrok.nl voor de adres gegevens van het nieuwe verkooppunt.
CarS schreef:yarka schreef:Ook in Noord Brabant hebben we sinds vandaag een verkooppunt voor de TinkerBrok!
Kijk snel op www.tinkerbrok.nl voor de adres gegevens van het nieuwe verkooppunt.
Bij de link van Ruby's westernstore word je fout doorgelinkt(link klopt niet)
midgie schreef:Ja ik heb het ook gezien![]()
Vanaf morgen kunnen jullie brokken bij mij afhalen , ze kosten 9.75 , misschien prijzig , maar je kan er minder van voeren , dus per saldo komt het waarschijnlijk op het zelfde neer.
In overleg en tegen een kleine vergoeding kunnen de brokken ook thuis afgeleverd worden.
-------------------------------------------------------------------------------------------
www.rubyswesternstore.nl
). idd ca € 6,25 da's een mooie prijs
en ze deden het er zeer goed op 
en verzorgijsco's van vriendin krijgen pavo liga (vind ik ook best prijzig, denk vergelijkbaar met tinkerbrok?!) dat is ook voor sobere rassen