Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quinzy schreef:Zijn echt alle hengsten zo moeilijk?
), maar je moet ten allen tijde allert en consequent zijn. 
)
Tinkermuts schreef:ik denk ook wel dat het scheelt dat we op een koudbloedje zitten, ik heb menig warmbloed hengst door zien draaien bij het zien van andere paarden, zelfs 1 die in de les mee liep en ff paard en ruiter die evoor reden nam
Baileys schreef:Als je daar tussen zit ben je echt plat, lijkt me.
Als Baggio dat bij mij flikt betaal ik de castratie wel, Leo
dobbel schreef:Ja dat vind ik wel hoor Leonoor,
Tinkermuts schreef:ik hoop dat Max in 2007 erdoor komt, vind het echt z'on schitterende hengst![]()
Leonoor, ik deel je gedachte, sterker, als Chuck het doet dan krijgt hij er een elastiekje om en vallen ze er vanzelf af na een week of twee![]()
nee hoor, grapje, maar alle gekheid op een stokje, het zou het mij niet waard zijn om Chuck hengst te houden als hij zulk gevaarlijk gedrag vertoonde, dan werd hij lekker ruin zodat ik gewoon relaxed zou kunnen rijden.
maar gelukkig is hij een superbrave hengst
Tinkermuts schreef:als Chuck het doet dan krijgt hij er een elastiekje om en vallen ze er vanzelf af na een week of twee![]()
Baileys schreef:Tinkermuts schreef:als Chuck het doet dan krijgt hij er een elastiekje om en vallen ze er vanzelf af na een week of twee![]()
Hee, da's ook een idee.
En nog gratis ook.....
desillies schreef:da's nou echt weer een Walcherse opmerking......
tienus63 schreef:Wat heeft de paashaas hier nou weer mee te maken?
Cheveyo schreef:tienus63 schreef:Wat heeft de paashaas hier nou weer mee te maken?
Sorry it was me natuurlijk....zat even ingelogd onder vriendin.
desillies schreef:Cheveyo schreef:
Wat heeft de paashaas hier nou weer mee te maken?
Sorry it was me natuurlijk....zat even ingelogd onder vriendin.
en ook nog in het verkeerd jostitopic hahahahahahhahaa