Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
puzzeltjuh schreef:Hallo,
Ben hier nog niet zo vaak geweest, maar ga een poging doen mijn lieverds erop te zetten. Puzzel heb ik nu bijna 4 jaar en ze is mijn grootste schat! De foto is wel al 2 jaar geleden gemaakt en ze is nu echt tonnetje rond! River is haar veulen van dit jaar, en is een echte knuffel. 2 jaar geleden heeft ze helaas haar veulen O'Connor verloren aan naar binnen geslagen droes. Ben daar nu ook echt panisch voor, droes. Mijn andere grote liefde is Blossom, maar begin dit jaar is ze naar een nieuw baasje gegaan in Denemarken. Ik heb haar zelf ernaartoe gebracht en ze staat daar tussen 5 andere tinkies en 40 koeien op 50 hectare grasland!!! Daar kan toch niemand tegenop... Mis haar nog wel maar weet dat ze het super heeft![img]C:\Mijn documenten\miranda\paarden\puzzel.jpg[/img]
[img]C:\Mijn documenten\miranda\paarden\river en nalah\river ziet iets.JPG[/img][img]C:\Mijn documenten\miranda\paarden\fotos blossom denemarken\DCP_1091.JPG[/img]
Frank schreef:Hier de Tinker waar de eigenaresse van Linet's manege dressuur mee rijdt.
Dit was afgelopen weekend tijdens de ARK in Apeldoorn:
http://pics.cig.canon-europe.com/priv/4 ... ADB647.jpg