Vasthi schreef:Kan ik niet bij jou komen wassen dan
Ja hoor, komt u maar !! Holthesedijk 7, Overloon
Zeg je wel even hoe laat je komt, dan maak ik een was-schema
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vasthi schreef:Kan ik niet bij jou komen wassen dan
Zeg je wel even hoe laat je komt, dan maak ik een was-schema
Esme_27 schreef:Ik wou dat mijn vader makkelijker was, want warm water is natuurlijk wel in het woonhuis... tuinslang door raam, en voila
Ik ga toch nog eens vragen of ik echt niet aan warm water kan komen... mijn tuinslang is wel erg lang
. Dat is toch geen probleem, of vind hij de hoeveelheid water een probleem ? Koud wassen lijkt me niet optimaal met dit weer ...
is natuurlijk niet te versmaden

Jellie schreef:Is t goed dat ik Flan ook effe afdrop dan? Kan ze gelijk mee in de was.. Ik ga niet naar de keuring maar een lekkere schone tink inlc. witte staartis natuurlijk niet te versmaden
(na Vasthi en Cesair)

En mijn vader en broer hebben hun E en zijn er ook best goed mee. Vind die trailer helemaal geweldig, groot wit, goeie wegligging, fijne bodem en schotten. Maar zelf gebruikt ze hem tegenwoordig niet zo vaak meer. Later als ik groot ben zal ik eerder voor een klein vrachtwagentje willen gaan… Heb gemerkt dat Amanda daar super op stapt en onderweg heel relaxt staat, trailer vond ze helemaal niet fijn, is inmiddels wel over maar toch. Wat Dewi van de trailer gaat vinden zie ik over 2 weken wel… 
voortaan dus samen met Jan rijden?
Kruip jij maar lekker in bed en veel beterschap!
Ik ga over twee weken Dewi ook gewoon met koud water wassen, ongeacht welk weer het is. Daarna op stal eerst met de zweetdeken met hals, en later een dunne deken op, zodat ze niet weer een mestvlek maakt. Sokken worden gebandageerd, staart in een paar vlechten (is toch zwart, scheelt weer). ’s Avonds laat nog een keer mesten en superdik opstrooien, en ik weet zeker dat ze het dan voor elkaar krijgt om een vieze plek op de hals te krijgen ofzoo…
beterschap, even rustig aan doen en naar de docter gaan ja..
haha
dan weet je het haha

Met Flanna laden gaat het de laatste tijd gelukkig ook weer goed. 
.
desillies schreef:weer maar een nieuwe poging om geabbonneerd te raken op deel 6....
zeg Jean nog een plaatsje over in je auto?
gewoon bij dat huis aangebeld. Uiteindelijk is dat een heel gezellige middag en avond geworden. Uren zitten beppen met wildvreemde mensen. Het huis heeft alles wat we ooit wilde hebben (belangrijke dingen hoor)
een dubbele voordeur, een vlaggenmast in de tuin, markies als zonwering, fruitbomen in de tuin, moestuintje, vijver, garage (met electrische deur).
, en alles goed onderhouden. verhuizen zou een kwestie van de meubels erin zetten zijn. Op termijn zal de keuken een keer vervangen moeten worden omdat die voor mij net te hoog is.