tinkiebel schreef:Ik ben er alle keren, heb net alles af voor Beilen. Zeeland weet ik nog niet zeker is zo'n end rijden
ik heb nog wat veranderingen voor je
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tinkiebel schreef:Ik ben er alle keren, heb net alles af voor Beilen. Zeeland weet ik nog niet zeker is zo'n end rijden
Melanies schreef:Als ie dan nog net zo stout is als nu zou dat nog wel eens lollig kunnen worden
.....wat een boefje....gezellig kunnen we elkaar ontmoeten in hoofddorp. Citaat:#Chubby: ik kom je aanmoedigen hoor
snowdon schreef:Ik ben er misschien in Zeeland toch niet bij...
Je hebt me bijgestaan toen met Amanda, dus je moet er zeker weer zijn voor met Dewi.. tenslotte ken je haar nog steeds niet, dus als het echt niet anders kan... *puppyoogjes*
Met Dewi, en haar veulen.
Maar meestal wachten de mensen met inschrijven. houten waren er ook pas 17. Ik hoop dat er wel mee komen.
WenK schreef:Mijn inschrijving voor Houten was er al wel toch Mariel?
Wanneer worden eigenlijk de kosten afgeschreven? Dan zorg ik er nl ff voor dat er dan genoeg op staat...
Bonte schreef:Er waren pas 13 inschrijvingen in HoofddorpMaar meestal wachten de mensen met inschrijven. houten waren er ook pas 17. Ik hoop dat er wel mee komen.
roosa schreef:By the way guinness is over gestapt naar het nsvt *o/*
Dus die komt ook op de keuring in hoofddorp![]()