Prachtige baby's heb je lopen Joella. Dikke buiken Chantal
Hector zegt "Hoi!"
paddraigh
Geplaatst: 22-11-16 17:09
knappe morrison !! hij word steeds mooier
Ennasil92
Geplaatst: 22-11-16 17:18
mijn knappe dame vandaag 191 dagen drachtig, maar nog weinig buik.
daaf4ever
Geplaatst: 23-11-16 22:19
Wat een mooie tinkers komen voorbij. Was het topic kwijt geraakt. Sterkte voor degenen die hun paardje verloren zijn. Ook ik heb gisteren heel plotseling en abrupt afscheid moeten nemen van mijn trouwe blauwe mooie vriendinnetje na heel wat jaren.. Ik hoop dat ze nu bij de rest van onze kudde is....
Och jee wat erg daaf4ever, heel veel sterkte met het verlies. Hier is dax eindelijk na 16 dagen kliniek weer thuis en hij heeft veel energie haha. Helaas mag hij nog niet zoveel dus dan doe je gewoon vrouwtje stalken
Heel veel sterkte voor het verlies van de paardjes. Beterschap voor Dax. Wat veel verschillende tinkers zijn er toch! Prachtig!
Wordt ook maar eens tijd om iedereen voorstellen hier!
Malcom is een 1,5 jarige hengst die ik nu vanaf oktober heb. En heel blij mee ben, hij moet een beetje de opvolger worden voor de haflinger Die er naast staat.
Mallow, is een 5 jarige merrie die drachtig is van Deaglan SvG (van aniek). Ze is nu 8 maanden onderweg.
En de laatste is Lizzy, een 17 jarige tinker merrie. Mijn huidige rijpaardje en zij word ook verleast een paar dagen in de week. Ontzettend lief maar heeeeel lomp en druk.
Lekkere bonte kudde naast deze 3 hebben we nog 1 haf en 1 shetje
Thirza
Geplaatst: 27-11-16 00:33
Wat een lieve reacties heb ik allemaal gehad!
Onder tussen nog een paar tinkers die er niet meer zijn iedereen sterkte
Ik heb nog een laatste topic gemaakt voor Sya omdat we de foto's van onze laatste fotoshoot hebben gehad. Hier een foto ervan, met mijn zoontje