cp112 schreef:Leonoor schreef:Richard is dat weekend er niet, sowieso niet in Exloo
Vant zomer wel weer toch
Euhm als aan mij ligt niet hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cp112 schreef:Ja dat kan niet hoor. Die 2 heren zijn inmiddels bijna onafscheidelijk manik wordt al geïnstrueerd dat ik de volgende keer terug moet rijden want anders kan Jorian geen bier drinken met Richard. Pfffd
M_D_H schreef:cp112 schreef:Ja dat kan niet hoor. Die 2 heren zijn inmiddels bijna onafscheidelijk manik wordt al geïnstrueerd dat ik de volgende keer terug moet rijden want anders kan Jorian geen bier drinken met Richard. Pfffd
Jij mag voorlopig toch niet drinken, dus dat kan zat
Allienda schreef:Na twee weken van amper een leven hebben meld ik me weer hiero![]()
@Carolina!! Wat leuk dat je ook naar Heeze komt![]()
Keltic heeft een pauze gehad van een dikke twee weken. Ik wilde hem ook niet direct oppakken op de dag van de verhuizing. Dus daar heb ik het weekend even lekker overheen laten gaan. Vandaag gaan we de training weer rustig oppakkenOnze eerste training thuis
![]()
![]()
![]()
Renee_S schreef:Nou over debuten gesproken
Ik rij dan wel geen tinkermaar wil februari in heeze mijn officiële b debuut maken! Wel al aantal keer b gereden maar onderling, maar vanaf januari wordt de startkaart aangevraagd.
En meulendijks is ideaal, ben niet afhankelijk van de trailer want kan er onder het zadel heen, en meulendijks blijft een fijn terrein voor wedstrijden!
Ik heb er nu al zin in
carolina1278 schreef:Oh ja en ik moet ook nog wachten op Marlien.. we zouden samen in de M1 gaan rijden.. dus hop hop Marlien beetje doorrijden![]()
flettie schreef:carolina1278 schreef:Oh ja en ik moet ook nog wachten op Marlien.. we zouden samen in de M1 gaan rijden.. dus hop hop Marlien beetje doorrijden![]()
Ja, ja, ik plan me een ongeluk maar alle leuke wedstrijden vallen tot nu toe steeds samen met sociale verplichtingen waar ik niet onderuit kom![]()
Exloo bijvoorbeeld ziet het er naar uit dat ik ook alleen zaterdag kan starten (2 verjaardagen op zondag) vandaar dus de komende maanden wat vaker regulier starten in de hoop daar wat puntjes te kunnen rijden