[TI] Herfstachtig buiten? WinterCompetitie!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:27

cp112 schreef:
Leonoor schreef:
Richard is dat weekend er niet, sowieso niet in Exloo :+

Vant zomer wel weer toch :D

Euhm als aan mij ligt niet hoor :+ hoop tegen die tijd keuringen noord ook uit handen te kunnen geven....

cp112

Re: Herfstachtig buiten? WinterCompetitie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:30

Ja dat kan niet hoor. Die 2 heren zijn inmiddels bijna onafscheidelijk man :') ik wordt al geïnstrueerd dat ik de volgende keer terug moet rijden want anders kan Jorian geen bier drinken met Richard. Pfffd

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:34

cp112 schreef:
Ja dat kan niet hoor. Die 2 heren zijn inmiddels bijna onafscheidelijk man :') ik wordt al geïnstrueerd dat ik de volgende keer terug moet rijden want anders kan Jorian geen bier drinken met Richard. Pfffd

En terecht :+ lekker toch dat ze even gewoon 'man' kunnen zijn en relaxt van biertje kunnen genieten na een week hard werken. Ik rijd wel terug, interesseert me niets en gun het hem van harte. Uiteindelijk gaat hij mee om mij een plezier te doen :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:34

cp112 schreef:

Jij mag voorlopig toch niet drinken, dus dat kan zat :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:35

Chantal, wat zie ik nou in je onderschrift staan?
Is je Wedstrijd carrière met Noedel van voorlopig gestopt naar definitief gestopt?

Wat jammer zeg!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:17

M_D_H schreef:
cp112 schreef:

Jij mag voorlopig toch niet drinken, dus dat kan zat :+

Ik drink sowieso niet dus dat scheelt.
Maar ben nu wel vaak helemaal kapot na zo'n dag dus dan moet Jorian terug rijden. Zo ook afgelopen zaterdag. Vonden de heren niet leuk :P

En ja klopt. Mijn lijf trok het M1 eigenlijk al bijna niet met hem. Hij heeft gewoon voor mij een hele vervelende beweging. En ik weet wel zeker dat dat er straks voor mijn lijf niet beter op gaat worden. Dus ik heb mijn startkaart stopgezet en denk niet dat ik nog met hem in de ring ga verschijnen.

Hopelijk kunnen mijn nichtje en ik straks wisselen. Als zij L2 is met Juul mag ze Noedel ook starten. Ik kan Juul wel zonder problemen uitzitten dus wie weet pak ik die dan wel :)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:49

Na twee weken van amper een leven hebben meld ik me weer hiero :=

@Carolina!! Wat leuk dat je ook naar Heeze komt *\o/*

Keltic heeft een pauze gehad van een dikke twee weken. Ik wilde hem ook niet direct oppakken op de dag van de verhuizing. Dus daar heb ik het weekend even lekker overheen laten gaan. Vandaag gaan we de training weer rustig oppakken :D Onze eerste training thuis <3 <3 *\o/* *\o/*

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:45

Allienda schreef:
Na twee weken van amper een leven hebben meld ik me weer hiero :=

@Carolina!! Wat leuk dat je ook naar Heeze komt *\o/*

Keltic heeft een pauze gehad van een dikke twee weken. Ik wilde hem ook niet direct oppakken op de dag van de verhuizing. Dus daar heb ik het weekend even lekker overheen laten gaan. Vandaag gaan we de training weer rustig oppakken :D Onze eerste training thuis <3 <3 *\o/* *\o/*

Goed bezig!!

Ja ik wil wel eens het Brabantse proeven :+ dus mooi leuk lang weekend ervan gemaakt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:40

Opgegeven voor Heeze en Houten *\o/* Ook voor Ilona

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:37

Wij hebben ook eindelijk onze eigen piste klaar. Hoef dus niet meer voor de winter te verplaatsen! ! Heerlijk thuis trainen voor t winter seizoen. King heeft ondertussen z'n Z debuut gemaakt en ik hoop dat ie flink gaat groeien deze winter. .

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:39

Hier besloten om deze winter alleen de koudbloedwedstrijden van het Nsvt te gaan rijden deze winter. En Shadow en ik zullen vaker onder begeleiding gaan trainen om ons zelf te bevestigen in de Z2 zodat eind van het indoorseizoen de overstap hoop ik gemaakt kan worden. :o :o

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:55

Spannend hoor al die debuten *\o/* hier blijven we gewoon lekker in de M1 hobbelen en km maken.. punten komen vanzelf en ik heb geen haast, geniet gewoon nog elke keer dus dan maakt het mij niet uit welke klasse we rijden, zolang dat maar met mijn kanjer is <3

Oh ja en ik moet ook nog wachten op Marlien.. we zouden samen in de M1 gaan rijden.. dus hop hop Marlien beetje doorrijden _O-

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:02

Nou over debuten gesproken :)

Ik rij dan wel geen tinker :+ maar wil februari in heeze mijn officiële b debuut maken! Wel al aantal keer b gereden maar onderling, maar vanaf januari wordt de startkaart aangevraagd.

En meulendijks is ideaal, ben niet afhankelijk van de trailer want kan er onder het zadel heen, en meulendijks blijft een fijn terrein voor wedstrijden!

Ik heb er nu al zin in :o

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:10

Renee_S schreef:
Nou over debuten gesproken :)

Ik rij dan wel geen tinker :+ maar wil februari in heeze mijn officiële b debuut maken! Wel al aantal keer b gereden maar onderling, maar vanaf januari wordt de startkaart aangevraagd.

En meulendijks is ideaal, ben niet afhankelijk van de trailer want kan er onder het zadel heen, en meulendijks blijft een fijn terrein voor wedstrijden!

Ik heb er nu al zin in :o

Nou je het zo zegt.. dan heb ik toch een klein debuut.. whahah

Zowel Exloo als Heeze word de eerste keer dat ik daar ga rijden :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:19

Ik denk dat jorian vant winter maar eens een debuut moet gaan maken in De B. Dat wordt galop oefenen :P

remco1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:47

een vraagje voor wendy hoe laat begint de l1 dressuur op zaterdag op 28 nov in heeze en in houten op 5 december?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 17:58

Hahaha daar heb ik echt nog geen flauw idee van Remco.

De zaterdagen beginnen we sowieso pas vanaf 16.00.

Ja Chantal, hop hop, Jorian in galop... ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:28

Ik zag Jorian al voorbij komen op Facebook :D

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:36

carolina1278 schreef:
Oh ja en ik moet ook nog wachten op Marlien.. we zouden samen in de M1 gaan rijden.. dus hop hop Marlien beetje doorrijden _O-

Ja, ja, ik plan me een ongeluk maar alle leuke wedstrijden vallen tot nu toe steeds samen met sociale verplichtingen waar ik niet onderuit kom -O-
Exloo bijvoorbeeld ziet het er naar uit dat ik ook alleen zaterdag kan starten (2 verjaardagen op zondag) vandaar dus de komende maanden wat vaker regulier starten in de hoop daar wat puntjes te kunnen rijden :=

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:38

Lowara schreef:
Ik zag Jorian al voorbij komen op Facebook :D

Ja stoer he, kan ik m een keer jou kant op sturen voor een lesje? :P

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:33

flettie schreef:
carolina1278 schreef:

Ja, ja, ik plan me een ongeluk maar alle leuke wedstrijden vallen tot nu toe steeds samen met sociale verplichtingen waar ik niet onderuit kom -O-
Exloo bijvoorbeeld ziet het er naar uit dat ik ook alleen zaterdag kan starten (2 verjaardagen op zondag) vandaar dus de komende maanden wat vaker regulier starten in de hoop daar wat puntjes te kunnen rijden :=

ach ik wacht wel hoor :j ik vind de M1 wel een leuke klasse :D

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:21

Sow.......Ik heb gister een spreekwoordelijke draai om mn oren gehad, zo slecht ging het -O- Lol..................We zijn qua training heeeeeeeeeeeeeeeeel erg teruggevallen 8)7 We hebben 2.5 week niet gereden en hij geniet van zijn nieuwe volle wei Y)(^) (we zijn met beleid aan het opbouwen qua grasjes etc), dit was duidelijk te merken aan de 4 singelgaatjes groter :=

Naja het is weer een begin zal ik maar zeggen :+ Lekker weer met Keltic aan de slag en wie weet rijden we komende zomer? samen in het M1 <3 <3 *\o/* Ik zit nu op L2+4 en als de werkzaamheden het toe laten wil ik graag wat meer regionaal gaan starten om wat meer ritme te gaan krijgen :)

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:37

Volgende week alweer de indoor in Exloo! Ik heb er zin in!

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:46

Jaah! Wij hebben er ook zin in!!

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:44

Ja hier ook zin, kijken hoe ver we al staan ;)