Vandaag voor het eerst sinds dik een jaar weer met Shadow in de ring verschenen in Erica! Ik had niemand ingelicht behalve mijn instructrice en me moeder en natuurlijk de wedstrijdleiding! We gingen lekker voor de fun en om weer kilometers te maken in die Z1 met die gedachte ook maar opgegeven om HC te starten.....(ook omdat ik dacht van een winstpunt zit er toch nog niet in).
En dan hoor je de punten en dan denk je ....heb ik dit goed gehoord.....
JA HOOR! Shadow flikt het gewoon om op haar re-entree in de Z1 dressuur even 214 punten te lopen !!! Erg jammer dat we HC zijn gestart maar ja dat is nou eenmaal niet anders!! Ben echt enorm trots dat mijn vlekje dit toch even presteert na een jaar rust en mama te zijn geworden hahah!! #MEGAHAPPY
Ja ging super gisteren of niet? Jammer van de HC.. maar misschien heb je daarom wel lekker ontspannen gereden
patrick1994
Geplaatst: 16-11-14 23:09
Ja gister was GEWELDIG! Voor mezelf nog genoeg verbeterpunten maar was een heerlijk rondje inderdaad. Ook erg jammer van die HC maar dit was wel erg goed voor mijn zelf vertrouwen. Wat me denk ik vandaag ook weer ontzettend heeft geholpen
flettie
Geplaatst: 16-11-14 23:25
Vandaag was Dunla wat meer aan het klooien. Beetje teveel gas erop waardoor ik wat teveel de handrem moest gebruiken. Jury was ook vrij euhm... streng laten we maar zeggen. Uiteindelijk in de 1e proef een 1e prijs behaald met 173 punten en in de 2e proef een 2e plek met 168 (1e had 172 punten ). Verder heeft Myrthe nog haar eerste Bixie gereden en mijn meiske heeft dat super gedaan. Ben zo trots op mijn meiske
Ach, volgende zaterdag/zondag wil ze alweer oefenen/rijden met Hercules. Dan zal ik maar eerst even het regime instellen van: eerst draven (aan de longe) oefenen en dan mag je los in stap door de bak heen rijden. Kan ze in maart weer schitteren
Mijn vader heeft eindelijk het werkrooster binnen van 2015 en ga we straks even kijken welke Weekenden hij vrij heeft en welke weekenden hij verlof moet aanvragen Als dat allemaal geregeld is, kan ik me ook inschrijven