Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leonoor schreef:En daarom sturen we de lijst nu al door![]()
Verkeerde knopje in systeem en paard staat in verkeerde rubriek!
Maar het is inmiddels aangepast!!

Pletje123 schreef:Goedemiddag,
Ik breek hier even in, maar niet zonder reden
De tante van mijn man heeft een Tinker merrie van 2 jaar in haar bezit. Volgens mij is het wel een mooi dier en dus heb ik haar aangeraden er volgend jaar mee naar de keuring te gaan. Echter, ik kom uit de wereld van de KWPN-ers, dus ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat zit met een Tinker merrie op de keuring. Nu zie ik hier allemaal enthousiaste en fanatieke liefhebbers voorbij komen en ik vroeg mij af of iemand mij min of meer weg wijs kan maken in de wereld van de Tinkers. Ik zou bijvoorbeeld graag willen weten wat voor type er gewaardeerd wordt en hoe de merrie dan voorgesteld dient te worden. En, ook niet onbelangrijk, waar vinden de stamboekkeuringen plaats? Wij komen uit Friesland.
Alvast bedankt!
Het is mijn eerste keuring ooit haha wel s gekeken bij een nakomelinge keuring van een belgisch trekpaardhengst, maar goed.. Nu moet ik het zelf doen.
En wie weet kom ik volgend jaar wel met mijn kleine grote man Gringo.. ben wel heel nieuwschierig
Dat is nog wel een beetje voorbarig hoor
typefout...