Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shayla schreef:Op die foto's ziet hij er al een stuk beter uit !
Nog niet "klaar voor de keuring" maar ook niet heel slecht![]()
Mocht je deze zaterdag een lage premie krijgen zou ik hem echt op het gemak een jaartje of 2 door trainen en dan pas weer gaan.Zodat hij de volgende keer veel beter in z'n spieren zit.
.
Moet er zelf ook heen tenslotte
Laten we het er maar op houden dat ik moe was
) dan kan 1 iemand z'n aandacht trekken en de andere de foto's maken.
) maar zo mooi als wat profs m'n paarden op de foto zetten krijg ik zelf echt niet voor elkaar 
Shayla schreef:Das waar zondag bedoel ikMoet er zelf ook heen tenslotte
Laten we het er maar op houden dat ik moe was
![]()
Voor foto's maken moet je gewoon hulp inschakelen met zo'n paard (moet ik ook met mijn merrie) dan kan 1 iemand z'n aandacht trekken en de andere de foto's maken.
Voor echte hele mooie foto's zou ik inderdaad een prof inhuren, zitten er genoeg hier op bokt![]()
Ik maak zelf ook geen verkeerde foto's (vind ik zelf dan) maar zo mooi als wat profs m'n paarden op de foto zetten krijg ik zelf echt niet voor elkaar
Bouw de training echt dressuurmatig goed op. Als ik zie hoe mijn mannetje in een half jaar tijd al in zijn bespiering is gaan zitten nu we hem echt goed dressuurmatig trainen.... Wereld van verschil !
Succes in ieder geval zondag ! Ik zal eens kijken of ik hem kan zien lopen als ik zelf niet te zenuwachtig ben

Iris82 schreef:Nette punten.
.
.