Nee, ik heb er nog helemaal niet naar gekeken eerlijk gezegd. Ik hoop zondag even tijd te kunnen maken om een idee te krijgen van de stand van zaken en een eerste indeling te gaan maken.
starjo
Geplaatst: 31-10-13 23:31
Ok dan wacht ik rustig af. Dochterlief is de`16 de namelijk jarig, en ik dacht als het s,morgens is dan vier ik het lekker alleen op de dag , kan ik s,avonds optijd naar mn mandje
tinkie45
Geplaatst: 02-11-13 21:15
starjo schreef:
Kunnen we voor 15 / 16 februari Houten een stal huren.
Dat wilde ik ook vragen, want onze princes wil graag een Paleisje voor 2 dagen en 1 nacht
Helaas hebben we moeten besluiten de wedstrijd op zaterdag 16 november niet door te laten gaan wegens geringe deelname. De wedstrijd op zondag gaat wel door, er is ook nog plaats in alle klasses.
Zeker heel erg jammer, maar voor 7 proeven van 4 ruiters kunnen we helaas echt geen wedstrijd organiseren. Hopen dat er voor de zondag nog wat bijkomt zodat we toch 1 mooie volle wedstrijddag hebben.
Nee, we beginnen met het Z(ZL). Sowieso zullen we waarschijnlijk niet om 9 uur 's ochtends beginnen, dat is dan het voordeel van een wat kleinere groep.
Twijfel nog om naar Lelystad te komen.. Auto is nu stuk, financieel niet zo ruim en thuis genoeg te doen gezien we mn woonkamer aan het verbouwen zijn. Denk dat het verstandiger is om dat weekend maar even thuis te blijven.