Was ik ook elke editie kwijt, had er nog de huur van een auto bij voor 3 dagen. Pas vorig jaar heeeeeeeeel voorzichtig aan Erik verteld wat een weekendje Leusden nou eigenlijk kost
Ach... De een zuipt elk weekend weg, ik werk 7 dagen per week, dus ik verdien 2 weekendjes leusden vind ik
carolina1278
Geplaatst: 15-01-13 20:19
pffff dat word sparen Britt.. hier zelf ook bijna 200 kwijt...
Hier heb ik nog niet eens mn diesel (voor 2 auto's dit keer) en boodschappen enz bij gerekend. Verder ook nog geen springen of extra onderdelen opgegeven..
carolina1278
Geplaatst: 15-01-13 20:23
Lowara schreef:
Jullie gunnen jezelf te weinig.. Lief zijn voor jezelf, en verwennen met leuke inschrijvingen
mmm dat heet 3x 6 maanden ww hebben... hahaha spaarpotje moet eerst weer aangevuld worden, dan kan ik weer mezelf verwennen..
Bleek dat ik mijzelf even moest inschrijven. Ik rij zaterdag 2 B proeven onofficieel en zondag spring ik 60 cm. Tinker heet Star en is van snoopydogy hier op Bokt.
Ja daarom, dacht ik gooi t gewoon in de grote groep,. Nadeel van dat je soms alleen moet he.
Andersom geldt dat ook hoor, als er iemand gelezen moet worden, gewoon aan mn jassie trekken. no problem
patrick1994
Geplaatst: 15-01-13 21:52
Ik ben indd ook bijna 200 euro kwijt en dan voor een voor iemand van 18 die geen geen werk heeft ( ja bij pap op de zaak en bij mijn oom in cafe) wordt dat ook even sparen en dan komen daar indd nog boodschappen en bezine overheen Maar dat heb ik er zeker wel voor over als het weer zo top weekend wordt als de afgelopen keer