Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.heb hele leuke combi,s gezien
Alle mensen van de organisatie liepen in een geel shirt met de tekst CREW, die kun je naar dat soort dingen vragen, daar lopen ze voor.
want dan hadden alles moeten annulleren ivm te weinig deelname 

(Ik zou zeggen, probeer dit weertype vast te houden)starjo schreef:Nou jamie_andrea je bent in ieder geval lekker duidelijk.![]()
Sabbientje, Ik kom zo vaak op accomodaties waar ik nooit geweest ben met een wedstrijd, dan zoek ik toch ff.Alle mensen van de organisatie liepen in een geel shirt met de tekst CREW, die kun je naar dat soort dingen vragen, daar lopen ze voor.
![]()
Maar goed wij als organisatie vonden het een zeer geslaagde dag. Als we het niet op deze manier hadden gedaan ,had er zeer waarschijnlijk helemaal geen wedstrijddagen geweest.want dan hadden alles moeten annulleren ivm te weinig deelname
Helaas kunnen we het nooit iedereen naar de zin maken, hoe goed we ook ons best doen.![]()
Dus als jullie volgend jaar kunnen zorgen voor minimaal 50 start voor een heel weekend dan gaan wij weer om de tafel om het op de zelfde regenachtige voet te doen als vorige jaren.