[TI] Tinkerdagen voorne-putten 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: Tinkerdagen voorne-putten 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:07

Ken ik alle 3 niet, ben benieuwd :j

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:54

Wel leuk dat je nu toch nog komt rijden bij ons ;)
Zelf start ik rond vier uur. Maar ben er morgen vroeg al. :)
Bing staat al gewassen en gevlochten. Hij mag morgen met mij knallen en s,middags nog een rondje met Kees. :+

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:04

Kom net terug van de tinkerdagen..ging vol goeie moet richting Ouden
hoorn.
Had er zoveel zin in na die verregende jaren,het zonnetje scheen het was niet te koud of te warm...maar moet eerlijk zeggen...ik vond er geen ruk aan...

Er was echt geen sfeer...nee ik vond het vorig jaar toen het zo regende meer sfeer hebben dan nu.
Echt jammer want ik had me er super op verheugd.
Hoop voor de startende combi´s dat ze leuke punten bij elkaar gereden hebben maar als toeschouwer vond ik er niks aan.

Fingers crossed dat het vlgd jaar weer in Rockanje gehouden word in de stijl van voorheen...

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:09

oh,ik vond het bere gezellig,maar dat komt misschien omdat ik met bijna iedereen stond te praten := .heb hele leuke combi,s gezien :D

beaniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:27

Wij (mijn paard en ik) hebben er een hele leuke nieuwe ervaring bij, ze heeft de hele boel bij elkaar gehinnikt en ondanks dat ze de eerste proef als een bommetje was, heeft ze de tweede proef toch wel beter gereden.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:08

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wat rommelig vond.
Ik was nog nooit bij deze stal geweest en wist dus ook niet waar het secretariaat/kantine zat.
Dat had iets beter aangegeven kunnen zijn.

Maar voor mij was het wel een leuke ervaring. Ik was voor de eerste keer met April op stap en ze was zo braaf op vreemd terrein. Ben heel erg trots op haar!!!

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:20

Nou jamie_andrea je bent in ieder geval lekker duidelijk. :roll:

Sabbientje, Ik kom zo vaak op accomodaties waar ik nooit geweest ben met een wedstrijd, dan zoek ik toch ff. :) Alle mensen van de organisatie liepen in een geel shirt met de tekst CREW, die kun je naar dat soort dingen vragen, daar lopen ze voor. ;)

Maar goed wij als organisatie vonden het een zeer geslaagde dag. Als we het niet op deze manier hadden gedaan ,had er zeer waarschijnlijk helemaal geen wedstrijddagen geweest. :( want dan hadden alles moeten annulleren ivm te weinig deelname :(

Helaas kunnen we het nooit iedereen naar de zin maken, hoe goed we ook ons best doen. ;)
Dus als jullie volgend jaar kunnen zorgen voor minimaal 50 start voor een heel weekend dan gaan wij weer om de tafel om het op de zelfde regenachtige voet te doen als vorige jaren. :+

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 05:32

Toen ik aankwam zag ik maar 1 iemand met een geel shirt en die was druk in gesprek.
Tijdje gewacht, toch maar verder gaan zoeken en uiteindelijk aan een andere deelnemer gevraagd.
Ik denk dat toen ik aankwam de meeste met de gele shirtjes net even een moment in de kantine waren. Was ook even een rustig moment in de wedstrijddag (rond de 20 minuten pauze) en ik denk dat er even van de gelegenheid gebruik werd gemaakt om te eten. Wat op zich erg logisch is als je een hele dag aan de gang bent.

Maar ik heb het secretariaat gevonden en heb het verder goed naar mijn zin gehad hoor :D
Was bij aankomst gewoon ontzettend zenuwachtig hihihihi

Vond het een goede oplossing de twee dagen samen te voegen, zodat de wedstrijd toch door kon gaan. Had zonde geweest als zo'n evenement afgelast had moeten worden en dat terwijl jullie voor het eerst in jaren ontzettend mooi weer hadden :P (Ik zou zeggen, probeer dit weertype vast te houden)

Als het volgend jaar weer georganiseerd word, ben ik zeker weer van de partij!!! (mits er geen rare dingen tussenkomen)

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:12

starjo schreef:
Nou jamie_andrea je bent in ieder geval lekker duidelijk. :roll:

Sabbientje, Ik kom zo vaak op accomodaties waar ik nooit geweest ben met een wedstrijd, dan zoek ik toch ff. :) Alle mensen van de organisatie liepen in een geel shirt met de tekst CREW, die kun je naar dat soort dingen vragen, daar lopen ze voor. ;)

Maar goed wij als organisatie vonden het een zeer geslaagde dag. Als we het niet op deze manier hadden gedaan ,had er zeer waarschijnlijk helemaal geen wedstrijddagen geweest. :( want dan hadden alles moeten annulleren ivm te weinig deelname :(

Helaas kunnen we het nooit iedereen naar de zin maken, hoe goed we ook ons best doen. ;)
Dus als jullie volgend jaar kunnen zorgen voor minimaal 50 start voor een heel weekend dan gaan wij weer om de tafel om het op de zelfde regenachtige voet te doen als vorige jaren. :+

@Starjo...was niet banketstaaf bedoeld,ik was juist vol goeie moed en had er zo´n zin in omdat ik afgelopen jaren ondanks de regen gewoon super vond.
Ik snap dat het een hele organisatie is voor je zoiets op poten hebt en mede daarom vind ik het sneu.

Uiteraard moet je roeien met de riemen die je hebt en als er weinig aanmeldingen komen tja dan houd het op en ik zeg...hulde voor de organisatie MAAR hopelijk vlgd jaar met voldoende aanmeldingen weer in Rockanje met een volledig programma ipv enkel dressuur.

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 09:20

goede voorbereiding is het halve werk..
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
tja blijft leuk he plassen :D en ach laarsjes moeten tenslotte ook schoon *D
maar ze zijn er helemaal klaar voor
Afbeelding
*\o/*

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:12

Wij hebben het goed naar onze zin gehad.

In principe was het gewoon een dressuurwedstrijd. Voor publiek was er eigenlijk niks.

Ook wisten heel weinig mensen er vanaf. Is er reclame gemaakt? Op de maneges wisten ze er niks vanaf. Ook mijn buren niet die alle vier fanatieke ruiters zijn.

Een vriendin van me heb ik via de telefoon er naartoe geloodst. Ze kon het niet vinden en is een paar keer verkeerde erven op gereden.

Ik vind het toch netjes hoe het allemaal in ongeveer een maand tijd omgezet is van Rockanje naar Oudenhoorn, maar hoop toch echt dat het volgende keer weer in Rockanje is waar meer te zien en te doen is.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:25

Komt van het onderlinge gedeelte de uitslag ook nog op de uitslaglijst op startlijsten te staan?
Heb namelijk niet van iedereen de punten meegekregen en was er toch wel benieuwd naar :)

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:41

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:54

Bedankt. Op die website had ik inderdaad nog niet gekeken. :)

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 12:00

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:18

Leuke foto's :D
Leuk om zo'n verzameling koudbloedpaarden bij elkaar te zien.

dtjebabey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:56

komt het dit jaar ook ???

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 10:21

Ik heb begrepen dat de Tinkerdagen helaas helemaal niet meer georganiseerd gaan worden.

dtjebabey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:31

ooowh das wel jammer

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 16:42

helaas inderdaad de tinkerdagen zoals wij het 3 jaar geprobeerd hebben organiseren we niet meer. had het dit jaar doorgegaan dan zal het ongeveer dit weekend zijn geweest en dus voor het 4 jaar verregent.