Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MelanieB schreef:DeMolenhoek schreef:Melanie jou voeten! Tenen naar binnen!
Haha, nee hoor, prachtige Bonny!
Ik werd min of meer gelanceerdEn heb mn beugels eigs 2 gaatjes te lang maar kon even niet korter ivm knie overbelast
L = 90cm voor D pony's. En Bon is een D met haar 1.40 (paar cm kleiner en was een C geweest)
Als je filmpje op bijv 0.47 stil zet zie je dat die witte stijl toch echt hoger is dan andere.
Maar ook de laatste dubbel was een flinkerd, pfoe, schrok wel even toen ik erop af reed.
[ Video ]
Liet Bon wel te vroeg afgaan bij de groene dubbel, niet helemaal goed ingeschat waardoor het stuntelwerk werdMaar Bon redde me mooi.
Maar ze nam aardige wappers, en tsja, met m'n langere beugels bleef ik niet lekker bij, volgende keer toch maar net voor de ring in ga korter.
Gaaf Angelique! Springkanon!
Super Angelique!
Galeo schreef:[ Video ]
Ik heb 80 cm ingesprongen (hij was super druk) en het is toch onderling. En we hadden er zin in haha :}
Graag tips voor parcourtje! Ik weet dat ik 2/3 keer in de verkeerde galop zit , in de les werken we eraan en omdat ik zo zenuwachtig was vergat ik het om op te letten.(liever de goede hindernissen rijden dan dat).
Dit was nogmaar ons 2e springwedstrijdje en volgende keer ga ik weer 10 of 20 cm hoger.