Straks even alles goed door lezen En dan gaan wij hopelijk volgend jaar ook mee!!! In ieder geval 2 en misschien met zn 3en Als dat zo is dan zoek ik ook nog een kamer genootje
Oeh , dan hoop ik dat je wel heel veel paarden/Tinkerverstand hebt , want"even" je Tinker tegenkomen is lastig... De tijd is kort hoor , denk ik . En je moet weten hoe met de verkopende partij om te gaan , hihihi
Maar buiten dit alles , hoop ik dat je jouw Tinker mag vinden !
Ik heb zwart op wit staan hier thuis , geen Tinker te kopen ( kocht er namelijk wel eentje tijdens onze vakantie in Ierland , hihihih )
Ik heb geen idee , maar ikzelf zou het nooit doen... Niet op zo'n fair tenminste
Leuk Chantal , het groepje bekenden wordt op deze manier al groter !!!!
hinke_1985
Geplaatst: 23-10-12 19:00
Nou, volkomen onverwacht, maar ook ik ga weer naar Appleby volgend jaar. Vorig jaar zijn we ook met een groepje gegaan en toen zei ik dat het van mij niet zo gauw weer hoefde, maar het begon toch te kriebelen. Leuk om te zien dat er zo veel 'bekenden' van bokt gaan. Dat kan gezellig worden
patrick1994
Geplaatst: 23-10-12 19:13
Vorig jaar geweest met groep oa. hinke_1985 en door haar enthousiasme begon het mij ook weer te kriebelen dus nu nog druk met vriendin in overleg maar zit grote kans in als het allemaal nog lukt dat wij ook mee gaan
Nou Patje, je houd ons wel in spanning hoor... Zou K. dan ook meegaan of heb je het over een andere vriendin? Wauw, heb echt vette voorpret nu. Lijkt me leuk om jullie in 'het echt' te ontmoeten.
patrick1994
Geplaatst: 23-10-12 22:01
Ja ik moet echt eerst op school over hebben na de vakantie dan hopen dat er nog plek is... heb twee vriendinnen die misschien wel willen