Niet teveel snoep plaatsen. *heb al 3 dagen niet gesnoept. Op 3 paaseitjes en 2 koekjes na, vooruit.
Volhouden is wel het lastigst.
Ik ben vandaag ook weer officieel begonnen.
Ik heb vorige week alles gegeten en gevreten wat mogelijk was, 3kg aangekomen. dinsdag na de castratie,appeltaart, woensdag monchoutaart, donderdag kipkerrie hartige taart en brownies als toetje
het wordt wat anders.. ik was altijd rood, dit was op mn roods(ik en mijn eerste tinkertje, lad, die ik helaas na 6 weken heb terug moeten brengen omdat het gewoon niet ging, hij was te jong en te onzeker voor mij)
daarna werd het minder rood
en nu is al het rood er ver uit, maar omdat het weer kort is, gaat er weer rood in.. mahony dit keer..
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 05-03-12 21:49
Mahony = Mahony had ik vorig jaar ook gedaan, alleen dat wordt bij mij zowat oranje. Nu 5 weken geleden kastanje, en die kleurt dan meer naar mahony.
Lijkt me ook leuk, bruisballen maken! ik had er laatst 1 die vol glitters zat, niet zo handig, de heeeele badkamer vol glitters uiteindelijk (en in mijn haren was ook niet zo handig) kon je van de buitenkant echt niet zien, was een verassing
Haha! Glitters idd niet handig.. Ik weet allesinds dat er Maïszetmeel in moet (moesten we meenemen) & dat de mijne wss naar Perzik gaat geuren! (Als hij niet mislukt tenminste )
Edit; Snackie, idd voor in bad. Of dacht je verkeerd?
Oke leuk hoor ! Wij maakten bij chemie laatst een koffiezakje met allemaal zoutkristallen op, jammer genoeg leek het nergens op maar goed is leuk om is te doen.