Dat is goed hoor. Er kan vaak nog wel wat geregeld worden met extra startplaatsen. Mijn ervaring met onderling is wel dat er soepel gekeken wordt hoor, mits je de galop wel probeert. Als het dan mislukt is dat niet zo heel erg.
patrick1994
Geplaatst: 23-02-12 21:18
is er nog plek voor lunteren 15 april in het M1 dressuur???
Ik doe 15 april mee in Lunteren . Ik neem 1 Haflinger mee, Goldy (Te herkennen aan een heel erg stekelharige voskleur). Ik rijd met haar 2 M2 proeven met startkaart, en doe mee aan het springen 80 cm .
Rianne87
Geplaatst: 02-03-12 23:44
Pontun en ik zijn ook van de partij tijdens de koudbloeden dagen Dressuur en een sprongetje
Nessie
Geplaatst: 02-03-12 23:46
Zitten hier ook mensen van de organisatie? Ik ben namelijk al eens B gestart tussen de paarden, maar aangezien ik wegens omstandigheden weinig train zou ik graag 80 cm doen in plaats van een meter en heb dit ook ingeschreven. Mag dit wel omdat het onofficieel springen is?
Mogen volwassenen ook een bixie rijden? Klinkt misschien heel raar als 27 jarige maar ben echt een beginner met rijden namelijk. Dan zou het voor mij ook een leuke ervaring zijn. Een proefje zonder galop bedoel ik dan met name
Bij ons op de Tinkerdagen Leusden is een A-proefje (zonder galop dus) zowel voor de jeugd als volwassenen inderdaad mogelijk. Bixie is bij ons echt alleen voor de hele kleintjes.
Ik doe 15 april mee in lunteren, zoals ze nu weer loopt na haat kreupelheid gaat dat wel lukken denk. Juni in het midden wil ik meedoen.. Mei 4 dagen tinkerdagen leusden altijd gezellig.. September tinkerdagen en finale helemaal zin in!!!