Zo alweer even geleden . Laat ik eens maar gaan updaten
King en ik zijn afgereisd naar Tinkerdagen Leusden we hadden super mooi weer veel gedaan veel lol gehad. Helaas geen winst gereden dit weekend.. Maar dat mag de pret niet drukken want ben super trots op de kanjer King!
Hier even een paar foto;s van dressuur L1 en de cross...
En de waterbak van de puppycross.
Super weekend gehad ondanks dat ik geen winst had. Maar we hebben genoeg tijd en geen haast.
De boevenkop. Dat heeft Selenya echt van haar vader. Ben nog elke keer zo blij dat ik toen op hem gereden heb, heeft me zo geholpen om Selenya beter te begrijpen!
mytje1986
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-13 15:36
WenK schreef:
De boevenkop. Dat heeft Selenya echt van haar vader. Ben nog elke keer zo blij dat ik toen op hem gereden heb, heeft me zo geholpen om Selenya beter te begrijpen!
En mij hihi xx
mytje1986
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-13 20:21
Snackie schreef:
Hij was daar ook lekker eigenwijs he, boefje. Jammer dat jullie geen winst hadden, maar jullie hadden gelukkig plezier!
Was ook niet echt winstwaardig al waren er echt wel nette momenten.. maar moet zeggen werd in de L geen winst uitgedeeld zelfs de 1ste plek had op 1 puntje na geen winst..
Blijft jury sport maar was wel aardig eens met jury hoor bij mij en kingie.. Tis nu ook dekseizoen en hij is aant puberen km maken en genieten we hebben de tijd