Omdat we merken dat er best vraag naar is hebben we besloten dat er een rubriek 'Bestgaand voor 3-jarigen' komt op de keuring 1 oktober as.
Om deel te nemen aan deze rubriek moet het paard geboren zijn tussen 1 januari 2008 en 1 juli 2008. De eigenaar en/of ruiter dient lid te zijn van het NSvT of ICS Nl.
In deze proef wordt minder van het paard gevraagd dan in de reguliere Bestgaand rubrieken. De groepen bestaan uit maximaal 3 paarden, de paarden stappen en draven gezamelijk enkele rondjes op beide handen en galoperen individueel 1 rondje op iedere hand. De eventuele andere paarden uit de groep worden op dat moment door een groom of 'vanger' vast gehouden in het midden van de bak. Ook bij het opstellen dient er een groom of 'vanger' aanwezig te zijn. De kosten voor deelname zijn 7,50 Inschrijving kan door middel van het invullen van het formulier op de site. Het invullen van de geboortedatum is belangrijk!
Ook hebben wij plaats over voor 'losse' dressuur- en springstarters. Dit betekend dat er maximaal 10 deelnemers dressuur en 10 springen mee kunnen doen zonder deel te hebben genomen aan de zomercompetitie. Je rijdt dan enkel voor jezelf/de punten en dus niet voor de competitie. De kosten hiervan zijn gelijk aan de normale prijzen (dressuur per proef: 9 euro voor leden, 10 voor niet leden en springen: 7,50 per parcours). De eigenaar en/of ruiter dient lid te zijn van het NSvT of ICS Nl.
Opgeven voor alle rubrieken kan via senr@tinkerstamboek.nl Ook voor vragen kun je op bovenstaand emailadres terecht, of uiteraard in dit topic. Bij voorkeur geen PB's ivm verliezen van overzicht.
Hopelijk krijgen we een leuke rubriek voor de 3 jarige bestgaand Zelf doe ik dan mee met Lotte (zonder verwachtingen hoor, meisje loopt dan net 5 weken onder het zadel).
cp112
Geplaatst: 05-09-11 12:13
Zo heb mij opgegeven voor de dressuur met Noedel, dit keer rijd ik zelf (oooee, als dat maar goed gaat, ik ben al zo'n held ) En ook rijd ik zelf bestgaand. Zal mij benieuwen
TinkerTom
Geplaatst: 05-09-11 12:15
Leuk! al een leuk groepje dan 3 jarige
Joh maak je niet druk hoor CP...ik rij Paradiso en Tom ook zelf al is het alleen maar voor de lol
Ben benieuwd naar de inschrijvingen verder, er ontstaat idd al een leuk groepje zo en ook de extra startplaatsen voor de dressuur gaan al hard.
cp112
Geplaatst: 05-09-11 12:18
Hoop gewoon dat Noedel braaf is en niet op mijn zenuwachtige trekjes reageerd. Ben heeeel goed in stressen namelijk Maar zal allemaal wel meevallen. Heb er deze week voor het eerst in bijna 3 maand weer opgezeten en dat ging allemaal prima. Wordt hard trainen voor ons dus
starjo
Geplaatst: 05-09-11 21:19
Is het trouwens al binnen de dressuur ?? en bestgaand. Of is het nog buiten , op gras of zand ??
Die l*l van mij heeft nl weer eens voor de verandering een van zn ijzers afgetrapt , dus zit nog te dubben op blote voeten of het ijzer er nog even onder laten zetten. Ze zitten er nl nog maar net 3 weken onder
Oe op gras. Dat gaat ons nog niet lukken ben ik bang (noedel breekt dan nog wel eens uit). Heb mij nog niet opgegeven voor de dressuur en laat dat maar eventjes zo. Als we een proefje rijden dan doen we er maar 1 en dat wordt dan die op zand
Oja dat klopt Hahaha, Dacht dat ik alleen bestgaand op had gegeven. Dan hopen we maar dat die proef op gras goed gaat. En anders rijden we die maar niet
We gaan er maar even hard voor oefenen Ik heb wel thuis in het land gereden tussen de bordjes en dat ging niet zo best. Daarom was ik blij dat het in Pesse naar binnen verplaatst had, ondanks dat ging hij nog wel buiten de bordjes Maar echt buiten zonder hek/bakrand vertrouw ik hem nog niet 100%. Maar mijn intructie rijd hem nu dus misschien krijgt zij hem een beetje in het gareel wat dat betrefd
jacky2
Geplaatst: 06-09-11 21:08
Ik kom lekker de hele dag fotograferen en iedereen aanmoedigen